• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Jitse Bright
    Ik zuchtte.
    "Nou, je was er niet blij mee daarnet." ik haalde mijn schouders op en ging langs de gezonde kant naast haar op het bed zitten, terwijl ik mijn arm om mijn ribben sloeg.

Katherine Bright
    'Gaat het al een beetje?' vroeg ik bezorgd.

Sorry dat ik soms redelijk "laat" reageer maar ik ben kerstkaartjes aan het schrijven.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Dana
    'Ik draaide door,' zei ik met spijt in mijn stem. 'Ik heb je geslagen he?' Ik keek naar zijn wang terwijl ik hem vol schuldgevoel aan keek.

"Ignite, my love. Ignite."

Jitse Bright
    "Laat maar. Je wist niet wat je deed." ik haalde glimlachend mijn schouders op

Katherine vroeg of het gaat
    xD

Dana
    'Nee, niks te laat maar. Ik sloeg je.' Ik keek hem vol spijt aan. Voorzichtig legde ik mijn ijskoude hand tegen zijn rode wang. 'Hij gloeit,' fluisterde ik. Daarna keek ik naar Katherine. 'Ja, redelijk,' was mijn antwoord op haar vraag.

Jitse Bright
    Haar koude hand voelde goed op mijn wang en ik liet mijn hoofd erop steunen.
    "Wat ben ik blij dat ik je niet meer dat bed in moet sleuren. Jij hebt wel nog veel macht voor een meisje hoor." ik dacht vooral aan mijn ribben, die nu enorm gekneusd aanvoelden.

Dana
    'Onderschat me niet,' lachte ik kleintjes. Ik liet mijn hand tegen zijn wang aanliggen.

Jitse Bright
    "Dat heb ik gevoeld." grinnikte ik. Ik gaapte. Ik had nog steeds niet echt kunnen slapen.

Dana
    'Wil je slapen?' vroeg ik zachtjes. Hij was echt helemaal kapot. 'Dan blijf ik wel wakker.' Ik glimlachte.

Jitse Bright
    Alex en Katherine negerend liet ik me naast haat zakken. Ik sloot mijn ogen en viel meteen in slaap.

Dana
    Ik keek naar Jitse die sliep en glimlachte. Daarna keek ik naar Alex en Katherine en bedacht dat hun wel het antwoord wisten op mijn vraag.
    'Wat is er met.' Ik slikte even.' 'Victor gebeurd?'

Alex Thompson
    "Dat weet ik niet, maar als die gozer terug op school komt, dan klop ik hem in het ziekenhuis." stelde ik haar gerust. "Zo lang, dat hij nooit meer terug wil komen."

Dana
    'Dank je,' fluisterde ik. Ik keek naar mijn handen. 'Ik ben zo bang dat hij terug komt,' bekende ik. 'En dat jullie er dan niet op tijd kunnen zijn.'

Alex Thompson
    Ik ging in een stoel naast haar bed zitten en keek toen naar Jitse.
    "Volgens mij is hij niet van plan je nog maar een seconde alleen te laten." grinnikte ik.

Dana
    'Klopt, is hij ook niet. En ergens maakt me dat bang. Ik bedoel hij heeft ook nog een leven buiten mij.' Ik keek even naar Jitse. 'Dat moet hij niet vergeten.'