• Ik heb dus wat dingen via internet gekopieerd en nu staan er lijntjes onderaan die ik maar niet weg krijg. Weet iemand hoe ik deze kan weg krijgen?

    p.s Het is een worddocument en er staat gekopieerde tekst van internet in

    Alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 23:52 ]


    Physics is awesome

    Gooi je computer uit het raam ;D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Gooi je computer uit het raam ;D?


    Heb ik wel over wogen maar dan worden mijn ouders wakker en de rest van de buurt ook. En dan heb ik midden in de nacht knallende ruzie met mijn moeder


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    Gooi je computer uit het raam ;D?

    + 10.000

    On: ik zou echt geen idee hebben.
    Alhoewel: bij mij wil het nog wel eens helpen om iets vanuit een andere browser te kopiëren en anders: haal de lijn weg met Paint.


    I am an idiot, I move.

    Het staat in een worddocument en het is tekst dus ik denk niet dta het gaat werken met Paint


    Physics is awesome

    Ohw... Hum xd.


    I am an idiot, I move.

    kun je het niet 'bijsnijden'??


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Bijsnijden? Sorry daar heb ik nog nooit van gehoord en dat terwijl ik drie jaar informatiekunde en een jaar informatica heb gehad


    Physics is awesome

    ik ben zelf ook een beetje door de war, ja. maar dat schijnt dus alleen bij een afbeelding te kunnen, sorry. :$

    kun je het niet wit kleuren zodat je het niet kunt zien?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heb er een aantal kunnen verwijderen maar de andere willen blijkbaar niet. Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp


    Physics is awesome

    :W Uhm.. Opmaak verwijderen? Oh alles slelecteren en twee keer op het onderstreep knopje drukken? Of de hyperlinks verwijderen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap er de kolere niet van, sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Saph schreef:
    :W Uhm.. Opmaak verwijderen? Oh alles slelecteren en twee keer op het onderstreep knopje drukken? Of de hyperlinks verwijderen?


    (Be)lieve in (you)rself

    Alles overtypen ipv klakkeloos kopiëren. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Alles overtypen ipv klakkeloos kopiëren. :W

    GATES schreef:
    Alles overtypen ipv klakkeloos kopiëren. :W


    Twee A4´tjes over typen? Ik ben misschien wel een beetje gek maar niet zo gek!


    Physics is awesome