• Ja mensen, ik stop met Q. Dankzy alle ruzie's die hier zyn. Nee ik zoek GEEN AANDACHT!
    Maar ik wil het jullie gewoon laten weten dat als jullie niks meer van myn serie's af horen dat ik dus weg ben.
    Dit komt dankzy enkele van myn vriendinnen die het maar niet kunnen latn om GEEN ruzie meer te maken >.< Ik noem geen namen!
    Jullie weten zelf wel wie ik allemaal bedoel
    I'm sorry guys


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose komop je kan toch niet weg gaan!
    Je kwetst echt heel veel mensen hiermee hoor, we gaan je zo fucking erg missen dan dit kan je ons niet aan doen! En je komt ook al amper op msn wat is het vervolg onze vriendschap vermindert komop dit wil je toch niet! of maak gwn een ander account ofzo.. want dit is echt niet leuk rose!

    asjeblieft ik smeek het je!

    xx (huil)

    Waah!!!!

    *Is blij*
    Omg en ik doe er al die moeite voor in die pb's en Joyce kan zomaar iets zeggenen jij blijft >,< *Voelt zich buitengesloten*

    NEE IK BEN HAPPY!!!!

    Iedereen gelezen? :')


    I recycle my thoughts.

    ChocoxSammie

    Rose gaat niet weg ^^

    Rose komop je kan toch niet weg gaan!
    Je kwetst echt heel veel mensen hiermee hoor, we gaan je zo fucking erg missen dan dit kan je ons niet aan doen! En je komt ook al amper op msn wat is het vervolg onze vriendschap vermindert komop dit wil je toch niet! of maak gwn een ander account ofzo.. want dit is echt niet leuk rose!

    asjeblieft ik smeek het je!

    xx (huil)

    Ze blijft, schat :d


    I recycle my thoughts.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Ik hou van je schat ik wist wel dan je MIJ en andere hiero niet zou achterlaten daar ben je veelste lief voor! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Maar ff serieus..
    Nu ga ik [Ff spelletje spelen met myn broer (H)]
    Ik ben over ong 30 minuten terug ;) :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bye <'33


    when words fail, music speaks.

    Ik ken je wel niet maar tog vind ikk dat je niet mag stoppen ! x3

    OHW... had het ng niet gezien , ze blyft dus , FYN x3


    A. ikmisje.

    Oké, nu kan er toch wel een slotje op.


    I recycle my thoughts.