• Ja mensen, ik stop met Q. Dankzy alle ruzie's die hier zyn. Nee ik zoek GEEN AANDACHT!
    Maar ik wil het jullie gewoon laten weten dat als jullie niks meer van myn serie's af horen dat ik dus weg ben.
    Dit komt dankzy enkele van myn vriendinnen die het maar niet kunnen latn om GEEN ruzie meer te maken >.< Ik noem geen namen!
    Jullie weten zelf wel wie ik allemaal bedoel
    I'm sorry guys


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jij meot blijven.
    Ik ken je niet, maar wat ik wel weet, is dat het kt is als er iemand weg gaat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Rose, jah nouen ik voel me egt kut nu gwn om alles sorry maar ze kunnen het toch gwn bijleggen? nou te laat had dat net maar gdn tegen hun! ik stop


    when words fail, music speaks.

    Ik weet Bo (H)
    Ze hadden het by moeten leggen toen het nog kon, voordat wy besloten om te stoppen. Als ze het nu pas by leggen is het te laat.
    Myn beslissing is genomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose niet doen!
    KIM GAAT IETS ERGS DOEN DAT JIJ ZEKER NIET WIL! GELOOF ME (huil)

    sorry hoor maar Kim wou het bijleggen paris niet!


    when words fail, music speaks.

    NEEJ:|
    er is altijd ruzie en dan gaan mense weg dat is niet leuk
    stop aub niet:|
    dan geef je juist toe aan de ruzies:|
    als er 1 keer wordt gescholden meld dat aan een moderator dan kan die de topic sluiten en dan komen er geen ruzies meer


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    KimFootball bedoel ik hé Bo >,<

    Dan worden de ruzie's tóch nog voortgezet. In een andere topic, via Pb's, in gastenboeken -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    =O wat dan? but ik heb het over Paris&kim die andere ^^ want Kim die andere wou het bijleggen paris niet


    when words fail, music speaks.

    meld dat dan aan rutger ;) en laat haar een ban krijgen en niet opreageren;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    =O wat dan? but ik heb het over Paris&kim die andere ^^ want Kim die andere wou het bijleggen paris niet

    Sorry maar ik ga NIET zeggen wat ik dan ga doen wnat dat is iets tussen mij en mijn frineds.

    (...)
    Sorry maar ik ga NIET zeggen wat ik dan ga doen wnat dat is iets tussen mij en mijn frineds.

    je doet maar I don't care >,<


    when words fail, music speaks.

    Nhee rose,niet weg gaan ö
    dan gaan wij geen contact meer hebbe ,,
    ga ik u nooit meer spreke ,,
    en da ga ik kei kut vinde ,,
    en dan ga ik u kei hard misse ,,
    en heel Q ga u misse..
    en da betekend dus da gij ni weg moogt =[

    Tuurlyk kunnen wy wel contact hebben lieve schat.
    Rose_TokioHotel@hotmail.com ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    maar tog mag je niet stoppe (huil)