• Hey,
    ik heb een nieuwe serie gemaakt. Zouden jullie em es wille lezen? Je moet niet op de titel afgaan. Die heeft eigenlijk redelijk weinig met het verhaal te maken.

    Hier is een stukje uit het verhaal:

    Het is donker, het is laat en het regent pijpentstelen. Ik rijd met mijn Cadillac (waar ik ohzo trots op ben) langs een verlaten weg, op weg naar een familiefeestje. Eigenlijk ben ik nogal laat. Mama en Bill zijn er waarschijnlijk al lang. Ach ja, wat maakt het uit. Dan ben ik maar wat later. Gespannen let ik op de weg, mij nog totaal niet bewust van wat er mij over enkele minuten gaat overkomen. Eigenlijk vind ik het hier maar eng. Zo donker en verlaten... Er staan zelfs geen lantaarnpalen langs de weg. Om het wat gezelliger te maken, zet ik de radio aan. “Ik ben zo op de grote weg”, sus ik mezelf en probeer er niet over na te denken dat deze weg verdacht veel lijkt op zo'n verlaten weg in een horrorfilm. En dan, plóts...Zie ik het. Een fietser. Shit, die is dichtbij. Ik probeer het nog te ontwijken, maar helaas. Alles gaat zó snel, dat ik het amper besef. In een oogwenk zie ik de fiets door de lucht wentelen, terwijl het meisje op de motorkap van mijn auto wordt geworpen en een seconde later met haar hoofd op het asfalt terechtkomt. Verlamd blijf ik toekijken, mijn trillende handen stevig om het stuur geklemd. Ik sluit mijn ogen, hopend dat als ik ze terug open doe, ik gillend in mijn bed wakker wordt. Helaas is alles nog exact hetzelfde als ik mijn ogen open.


    Got up on the wrong side of life today

    Zeker doen meschen en een reactie achterlaten!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik ga m wel even maken :)


    i need you like a heart needs a beat.