• Weet iemand of deze voor dames of heren is?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:39 ]


    I will be.

    "Fashion has no gender"

    Geen idee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen van beide.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aan de bron te zien heb je ze van sneakers.nl. Dan moet het wel op die site staan he.

    Hooligan schreef:
    Aan de bron te zien heb je ze van sneakers.nl. Dan moet het wel op die site staan he.

    staat er niet bij


    I will be.

    Ik heb geen idee. Maar als je het toch niet kunt vaststellen aan het uiterlijk, dan lijkt me dat dames én heren ze kunnen dragen. Het is niet zo dat er hele grote verschillen tussen dames- en herenschoenen zitten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk heren ..


    To infinity and beyond •

    boeit het iets? oke ik ben raar want ik vind de schoenen van mijn broer ook prima zitten :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    iAguilera schreef:
    (...)
    staat er niet bij

    Moet wel :Y)

    Hm, ik weet het niet, als ik zou moeten kiezen vind ik ze toch een beetje jongensachtig.


    “Love is a contradiction.”

    Frigga schreef:
    Geen van beide.

    Saph schreef:
    "Fashion has no gender"

    Geen idee.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Volgens mij voor heren. Even in de winkel vragen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zo te zien heren, maar dames kan ook. Kan je niet op dames of heren klikken?


    Some angels have no wings.

    Heren


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saph schreef:
    "Fashion has no gender"

    Geen idee.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky