• Wie is er goed in covers maken? Want daar ben ik echt slecht in.xD Als je een cover voor deze story wil maken: Fight for this love ft Jacob Black. Zeg het maar dan stuur ik info wat er op moet staan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 15:03 ]


    living la dolce vita

    Ik wil 'm wel maken, maar ik weet niet zeker of ik het kan, aangezien je geen info hebt geplaatst van watvoor cover je graag wilt. Maar stuur maar een berichtje, dan kijk ik even (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Stuur mij maar even een berichtje, dan probeer ik wel wat (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik wil het best wel proberen, stuur maar wat info en ik zal mijn best doen(:


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Hij is af, ik heb 'm even in je gastenboek gezet :9~


    “Love is a contradiction.”

    Ik wil wel eens proberen, kom maar op met die info! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Omdat meerdere mensjes de cover willen maken kijken xLiamPaynex en ik welke het mooist is. Als we niet weten welke we moeten gebruiken. Gebruiken we ze gewoon allemaal ofzow.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 18:32 ]


    living la dolce vita

    Ik wil ookwel proberen, maar ik ben slecht. :X


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Stuur maar een berichtje. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je kan je nu nit meer 'aanmelden' om een cover te maken. Anders is kiezen te moeilijk.xD


    living la dolce vita

    We hebben een cover gekozen. Het is de cover van Moments1D geworden!
    Niet boos/verdrietig/gekwets of wat dan ook zijn, want ze waren allemaal mooi. Maar we vonden de cover van Moments1D het mooist.


    living la dolce vita