• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [Neuj ;( Nu ga ik levend dood xD Jullie zijn off * HUIL * ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Haha, my too. Ik ben serieus f'cking verslaafd. Dit is nice. <3]

    [ Ik had me gister voorgenomen om om elf uur te stoppen wat doe ik. Stop ik om half 1 XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote
    Ik ben meestal erg serieus als het om dansen gaat, dus ik kan en mag me niet laten afleiden door een meisje. 'Alexyss..' Probeer ik 'Ik had dit niet moeten doen..'. Ik sla mijn ogen even neer en laat haar langzaam los. 'Eh, ik zie je morgen bij de training' Zeg ik en draai me om richting de deur. Ik heb hier moeite mee. Ik vind haar leuk en zij mij. Maar ik kan het nu gewoon niet gebruiken. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd, zoals de trainingen voorbereiden.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Bam XD.]
    Alexyss Elvredo.
    Ik was sprakeloos. Ik wist niet eens of het goed was. Ik was hier om te dansen, niet om verliefd te zijn op mijn eigen leider. Maar.. ik kon niet weg bij hem blijven, ik kon hem teveel missen. Ik zuchtte.
    'Het was juist geweldig,' zei ik nog zacht.

    Caroline Angelone.
    Ik grijnste bij die zin. Breder dan anders. 'Geweldig, maar Levi is de leider van Alexyss, toch?' vroeg ik. Tuurlijk wist ik dat, maarja. Ik grinnikte even zacht.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Sawyer

    ik liet haar zachtjes los. "Dat is wel genoeg van mijn muziek." Zeg ik en loop naar de radio om de cd eruit te halen.

    [ Even eten en dan ben ik weer bij jullie ^^. Ik hou van James & Alexyss :Y) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Ja, dat is hij. Oewh! Zoenen met een leerling.. opzich leuk, maar het klinkt heel fout." zei ik en begon te lachen. "Ik hoop dat hij nu nog wel tijd heeft voor zijn andere leerlingen." en begon nog harder te lachen.

    Fay Cooper.
    Ik vond het wel best, het begon avond te worden en ik was redelijk moe. Ik gaapte even en liet me op een bankje vallen.

    [Hoe laat is het nu eigenlijk? 10 uur?]

    Mitchel Sawyer.

    Ik berg de cd op. "Dat is dus mijn bandje." zeg ik met een verlegen lach. Ik draai me naar haar om en ga naast haar op het bankje zitten.

    Fay Cooper.
    "Waarom heb je eigenlijk voor dansen gekozen en niet om verder te gaan met je bandje?" vraag ik voorzichtig en sla mijn benen over elkaar.

    Mitchel Sawyer.

    Ik denk er even over na. "Ik ben gek op muziek maken, maar dat kan ik thuis nog doen, een kans als deze moet je gewoon aan nemen. En ik heb mijn gitaar mee dus ik oefen hier ook nog gewoon." Leg ik uit. "En jij waarom heb jij voor dans gekozen?"

    Fay Cooper.
    "In dans kan ik al mijn emotie kwijt. Vroeger heeft mijn vader me gepusht om model te worden, maar dat wilde ik zelf niet. Toen ik vertelde dat ik wilde dansen vond hij het goed en hij heeft met altijd gesteund. Totdat hij overleden is aan een auto-ongeluk." zei ik met een trillende stem en liet een traan over mijn wang glijden. "Nu is dansen wel zwaar, want iedere keer moet ik toch aan mijn vader denken.. En ik doe dit ook voor hem." zei ik nu iets rustiger en veegde de traan van mijn wang.

    Mitchel Sawyer.

    Auto-ongeluk. Het herhaalde zich in mijn hoofd. Ik voelde dat ik wit weg trok. 'Wat erg voor je.' fluister ik en sla troostend een arm om haar heen. 'Ik weet hoe het is iemand die je dierbaar is te verliezen.'