• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    Ik liet nog een paar tranen over mijn wangen lopen, hoewel ik het stom vond om te gaan huilen bij iemand die ik net een paar uur ken. Tussen mijn tranen door vroeg ik: "Je weet hoe het voelt, wie heb jij dan verloren.." vroeg ik zachtjes en voorzichtig, maar toch hoorbaar.

    Mitchel Sawyer

    'Mijn zusje is een jaar geleden overleden. I-ik moest haar naar een feestje brengen en we waren er bijna toen... toen we werden aangereden. Ze was opslag dood." Mijn stem breekt een beetje en ik wend mijn blik af.

    [ Ben der weer (: volgens mij was het iets van elf uur Maartje xD]
    Levi Lahote
    Ik zuchtte toen ik met moeite naar buiten was gelopen. Even keek ik rond en zag dat er nog een licht brandde. Ik liep erheen en ging in de deuropening staan. 'Jongens? Gaan wij zo naar de slaapzalen?' Zeg ik en kijk ze aan.
    [Hij heeft het dus tegen Mitchel en Fay hea XD ]

    Brooke Rivera
    Ookal sliep ik, Ik voelde toch zijn warmte en hoorde hem rustig in en uit ademen. Ik was me er niet van bewust dat het echt was. Ik dacht dat het een soort van droom was, dat hij me op getild had en dat we nu in de meiden slaapzaal staan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik zie dat hij wegkijkt, het is ongelofelijk zwaar voor hem.. Ik kijk naar de grond en blijf even zwijgend zitten.. Het enigste wat ik kan uit brengen is: "Wat rot voor je.. " zei ik met een zwakke stem.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:40 ]

    Mitchel Sawyer

    "Wat rot voor je.. " Ik knik en haal diep adem om tot mezelf te komen. "Maar het is al weer een poosje terug en ik moet er maar mee leren leven denk ik." Ik haal beide handen door mijn haar.


    James Rhine

    "Waar is jou kamer Brooke?" Zeg ik zacht. Ik ruk haar nog wat dichter tegen me aan en wacht op antwoord.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:48 ]

    Brooke Rivera
    'Waar is jou kamer Brooke?' Vraagt hij zachtjes in mijn 'droom'. 'Daar' Mompel ik en wijs naar een licht gele deur.

    [Levi had het tegen jullie hea guys (A)]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:51 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik loop naar de licht gele deur. "Waar is je sleutel?" De deur was op slot en ik had het idee dat er niemand binnen was.

    Fay Cooper.
    Ik wierp een blik op mijn telefoon die naast me lag. "Wow.. het is al 11 uur." zeg ik zachtjes.

    [Ik moet gaan ;o, tot vanavond/morgen ;3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Sawyer.

    Ik veeg snel een traan weg. "Ja.. uhm zal ik je maar naar je kamer brengen?" Vraag ik en sta snel op. Hopend dat ze mijn gezicht niet kan zien.

    Brooke Rivera
    Ik haal de sleutel uit de zak van mijn vest en geef hem aan James.

    [Waar gaat gij heen MAartje XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik open de deur en loop naar binnen. Zachtjes leg ik Brooke op bed. "Ik zie je morgen." Fluister ik en kus vluchtig haar wang.

    Brooke Rivera.
    'tot morgen' Mompel ik als ik op mijn zachte, warme bed neer ben gelegd en draai me om. Ik zucht en droom verder.

    Levi Lahote
    Als ik geen antwoord krijg loop ik weg richting de leiders slaapzaal. Ik schuif de deur open en zie Caroline en Louise op de bank zitten. 'Weet je? ik loop wel meteen naar boven, dan heb ik hun nieuwsgierigheid ook weer gehad' Denk ik en loop richting de trap.

    [La maar (: ]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 14:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik zag zijn bedroefde gezicht en voelde me zwaar kut, waarom had ik ernaar moeten vragen? Waarom? misschien heb ik al die rot herinneringen terug gebracht en moet hij straks huilen of.. weet ik veel. Ik ben gewoon weer stom geweest, zoals altijd. Ik besluit om er niks over te zeggen en antwoord: "Ja, is goed.." zeg ik en sta op. Samen lopen we de danszaal uit.

    [Trouwens, wat bedoel je Saar?]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 14:03 ]

    Mitchel Sawyer

    "Het was leuk je te ontmoeten en met je te dansen.' Glimlach ik als ik voor haar kamer sta. "Zie ik je morgen?"