• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [Oke nu lig ik plat xDDDDDDDDDDDDDDDD Levi is een jongen xD Oke sorry XD Lolol ik lach XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    Ik open mijn ogen, heb ik serieus zo lang geslapen? Ik spring uit bed, kleed me om en loop naar beneden. Daar zijn een paar jongens en meisjes, waarvan ik de naam alweer vergeten ben, ach ik leer het wel.
    "Hoi." Zeg ik een beetje klungelig, en volgens mij ook met rode wangen.
    Ik loop naar de plek met de broodjes en maak er een met hagelslag.
    Onderweg naar de woonkamer heb ik hem al op.
    Ik ga een beetje afgezonderd van de andere zitten en kijk naar buiten.

    Quinty Smith
    Ik kom helemaal aangekleed en wel uit de badkamer. Ik loop naar beneden. "Hooi allemaal!" Glimlach ik en loop door naar de tafel met brood. Ik smeer een broodje met Jam. Ik sta naast volgens mij, Steve ofzo. "Hoi." Lach ik. "Hoe vind je het hier?" Ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mara Lahote
    Ik hou ervan mn allerliefste broer te irriteren, geen sorry daarvoor. Dat is natuur. De gozer die net is komen binnen zetten is geniaal. Hij gaat met ze voeten op de tafel zitten waar een leider bij is, hij zegt zelf dames, oftewel noemt mijn broer een wijf. Dus t kan ook niet anders dan dat ik moet lachen. "Met mij gaat het prima hoor, kweenie hoe het met die tegenover mij zit is."


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    xTrustMex schreef:
    [Oke nu lig ik plat xDDDDDDDDDDDDDDDD Levi is een jongen xD Oke sorry XD Lolol ik lach XD ]


    [Same here^^. Whatever. USE IT. Ik vond t wel lachu. MISS WAS T WEL EXPRESS]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:02 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [Hier de plattegrond van het kamp. Hij staat ook bovenaan dit topic met een link; Plattegrond ]

    Levi Lahote.

    Ik kuch even als hij me voor een wijf aanziet en zijn voeten, recht voor mijn neus, op tafel legt. Ik besteed er verder geen aandacht aan en haal mijn papieren weer te voor schijn. Het is leuk om een leider te zijn, maar zoveel werk! 'Mara, ik spreek je later nog wel' Zeg ik en loop half lezend half kijkend naar de skate baan.

    Brooke Rivera.

    Ik loop uit de douche en denk weer aan mijn 'droom' met James. 'Dat was echt mijn leukste, liefste en engste droom die ik ooit gehad heb' mompel ik en loop aangekleed en wel naar beneden. Ik kom uit in de Jazz zaal en loop naar de deur. Ik steek mijn hand naar buiten en voel de druppels langs mijn vingers glijden. 'Shit regen' Mompel ik en kijk naar Levi die vanuit de woonkamer naar de skatebaan loopt. Ik zet een stap uit de zaal en ren naar de woonkamer waar ik een paar mensen zie staan of zitten. Doorweekt zet ik mijn eerste stap naar binnen en zwaai even kort.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [K Moet nu echt weg.]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Steve Styles.

    ' Sorry, ik dacht, ik plaag je even. Vat het niet persoonlijk op, ' zeg ik er nog even sarcastisch achteraan, en kijk naar het meisje. Ik knipoog naar haar, en kijk naar de gozer die weg loopt. Ik grijns nog wat.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:13 ]

    [ Mijn meoder heeft al 2 uur geleden gevraagd of ik eraf ging XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mogen je karakter ook tegen elkaar praten? of is dat weer een beetje sukkelig?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Had je me gehoord?" Ik kijk naar Steve.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Oh, sorry. Ik was te druk met plagerij, ' ik schraap mijn keel.
    ' Je vroeg hoe ik het hier vind... Nou, het is wennen, maar het begint leuker te worden, ' zeg ik, en glimlach.

    [ Ja tuurlijk mogen ze tegen elkaar praten, je mag ook zeggen dat je bijvoorbeeld eh, Louise -Leider van Jazz & Funky Jazz-naar beneden ziet lopen en dat zij tegen je begint te praten.]

    Levi Lahote.

    Ik voel een paar druppels regen op mijn hoofd als ik bij de skatebaan sta. Mijn tas glijd van mijn schouder, stop mijn papieren erin, rits hem dicht en drop hem naast de halfpipe. Ik loop naar het midden en ren naar de halfpipe. Ik zet mijn rechtervoet ertegenaan, zet af en maak een Back Flip. Oftewel een achterwaartse salto. Ik strijk even met mijn hand door mijn haar en loop naar mijn tas, waar mijn rode pet aan vast zit. Ik haal hem eraf en zet hem op, zodat ik gemakkelijk en pijnloos een headspin kan maken.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Haha ik dacht al, ben ik ontzichbaar. hihi" Lach ik. "Ja het is hier best wel leuk ja. En wennen is het zeker, bij mij thuis heb je geen regels enzo weetje. Hier meot je rekening houden met andere." Ik maak een schuin lachtje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ah oke thnx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    'Jij snapt het, ' grijns ik, en kijk haar aan. Ze ziet er eigenlijk best knap uit. Ik probeer het te verbergen, en staar ongemakkelijk naar de grond.