• Tien jongens en meisjes gaan vier weken naar een vakantiehuis in Jersey. Ze kennen elkaar niet en weten slechts dat ze met negen anderen een vakantie van hun leven gaan beleven, tenminsten dat is wat ze hopen. Er ontstaat ruzie, liefde, maar vooral vriendschap.
    Based on Jersey Shore.


    Rollen.
    Eerste meisje.
    Zij en Harry hebben zo goed als meteen een klik. Ze doen veel met elkaar en iedereen gaat er acuut vanuit dat zij wat zullen krijgen, maar niets is wat het lijkt als ze toch haar oog laat vallen op Zayn.
    Based on Sammi Sweetheart. (:

    Tweede meisje.
    Ze is het lieverdje in huis wie zorgt dat altijd alles goed verloopt en is ook degene die niet het allermeeste drinkt, zodat ze er voor kan zorgen dat iedereen veilig thuis komt. Ze is wel ontzettend jongensgek en wordt beste vrienden met Louis.
    Based on nobody. (:

    Derde meisje.
    Ze is een echt feestbeest, maar weet niet zo goed wanneer ze moet stoppen en start veel onnodig drama in het huis. Ze kan meisje één en Zayn samen totaal niet uitstaan, omdat ze zich ontzettend aangetrokken voelde tot Zayn.
    Based on Snooki & Nobody. (:

    Vierde meisje.
    Ze is beste vriendin met meisje vijf, wie gespeeld wordt door mij, en die twee doen alles samen. Ze neemt veel jongens mee naar huis en is ontzettend goed bevriend met Louis en Niall.
    Based on nobody. (:


    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam: Het liefste wel eentje invullen.
    Leeftijd en geboortedatum: Niet iedereen 17 please, ook van 18 of 19.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, graag iemand die in een bekende serie heeft meegespeeld. Dan kan ik een trailer maken. Naya Rivera is bezet.
    Karakter:
    Woonplaats: Uit Amerika, Engeland ofzo. (:
    Extra:
    Mag ik je waarschuwen?

    Thanks. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    De rollen.
    Meisje één: Cinna
    Meisje twee: PHENOMENIALL
    Meisje drie: NOURRY
    Meisje vier: RAYKEHORAN

    Veel van de overige rollen zullen worden gebruikt als scharrels van de jongens. (:


    Ik heb één vraagje: Bij 'Extra' van mijn rol stond dat Maddison verliefd was op één van de jongens uit het huis. Ga je dat uitvoeren en zoja, op wie heeft ze een crush? (: Sorry ik ben nieuwsgierig en dat is een van mijn te slechte eigenschappen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Ik heb één vraagje: Bij 'Extra' van mijn rol stond dat Maddison verliefd was op één van de jongens uit het huis. Ga je dat uitvoeren en zoja, op wie heeft ze een crush? (: Sorry ik ben nieuwsgierig en dat is een van mijn te slechte eigenschappen.


    Haha ja ik wil het best doen, maar op wie zou je dat dan willen laten zijn? En please zeg niet: Dat mag jij weten, want ik zou het niet weten. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    Haha ja ik wil het best doen, maar op wie zou je dat dan willen laten zijn? En please zeg niet: Dat mag jij weten, want ik zou het niet weten. _O_


    Mijn loooove gaat uit naar Niall -ofcourse-, maar mijn tweede keuze zou Lou of Hazza zijn. (: Je mag zelf kiezen, ik ben blij met allemaal dus. Maar één van die drie het liefst. Wat het beste uitkomt. Oeps, nu doe ik het toch. :x Oke, Niall of Lou, want daar is ze ook good friends mee.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Mijn loooove gaat uit naar Niall -ofcourse-, maar mijn tweede keuze zou Lou of Hazza zijn. (: Je mag zelf kiezen, ik ben blij met allemaal dus. Maar één van die drie het liefst. Wat het beste uitkomt. Oeps, nu doe ik het toch. :x Oke, Niall of Lou, want daar is ze ook good friends mee.


    Hmmmm ik ga goed nadenken bij wie het het beste uitkomt, maar één van hen kan wel hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    Hmmmm ik ga goed nadenken bij wie het het beste uitkomt, maar één van hen kan wel hoor. (:


    Okee! Thanks schat. X


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wou nog invullen, maar too late (cat)


    all I want is the taste that your lips allow