• Tien jongens en meisjes gaan vier weken naar een vakantiehuis in Jersey. Ze kennen elkaar niet en weten slechts dat ze met negen anderen een vakantie van hun leven gaan beleven, tenminsten dat is wat ze hopen. Er ontstaat ruzie, liefde, maar vooral vriendschap.
    Based on Jersey Shore.


    Rollen.
    Eerste meisje.
    Zij en Harry hebben zo goed als meteen een klik. Ze doen veel met elkaar en iedereen gaat er acuut vanuit dat zij wat zullen krijgen, maar niets is wat het lijkt als ze toch haar oog laat vallen op Zayn.
    Based on Sammi Sweetheart. (:

    Tweede meisje.
    Ze is het lieverdje in huis wie zorgt dat altijd alles goed verloopt en is ook degene die niet het allermeeste drinkt, zodat ze er voor kan zorgen dat iedereen veilig thuis komt. Ze is wel ontzettend jongensgek en wordt beste vrienden met Louis.
    Based on nobody. (:

    Derde meisje.
    Ze is een echt feestbeest, maar weet niet zo goed wanneer ze moet stoppen en start veel onnodig drama in het huis. Ze kan meisje één en Zayn samen totaal niet uitstaan, omdat ze zich ontzettend aangetrokken voelde tot Zayn.
    Based on Snooki & Nobody. (:

    Vierde meisje.
    Ze is beste vriendin met meisje vijf, wie gespeeld wordt door mij, en die twee doen alles samen. Ze neemt veel jongens mee naar huis en is ontzettend goed bevriend met Louis en Niall.
    Based on nobody. (:


    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam: Het liefste wel eentje invullen.
    Leeftijd en geboortedatum: Niet iedereen 17 please, ook van 18 of 19.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, graag iemand die in een bekende serie heeft meegespeeld. Dan kan ik een trailer maken. Naya Rivera is bezet.
    Karakter:
    Woonplaats: Uit Amerika, Engeland ofzo. (:
    Extra:
    Mag ik je waarschuwen?

    Thanks. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje nummer 3.
    Voornaam: Shannon.
    Achternaam: Hastings.
    Bijnaam: Ze wordt het liefst Shay genoemd.
    Leeftijd en geboortedatum: 3 oktober 1992.
    Uiterlijk:




    (Shannon Mitchell.)

    Karakter: Shay heeft geen makkelijke jeugd gehad, dat is dan ook te merken aan haar gedrag. Ze woonde in een achterbuurt in Londen, waar ze voor veel problemen zorgde. Alle contact met haar ouders is verbroken, nadat ze het huis is uitgegooid toen haar vader erachter kwam dat zijn dochter bi is. Maar het deed haar niets, haar ouders gaven haar totaal geen aandacht en waren bijna nooit thuis, dus Shay was al op vroege leeftijd onafhankelijk van hen. Vanwege de afwezigheid van haar ouders, liep Shay al snel het slechte pad op. Op haar 15e begon ze met drinken, en op haar 16 verloor ze haar maagdelijkheid. Haar hersencellen zijn heel erg beschadigd door de drank waardoor ze steeds meer van haar herrineringen begint te verliezen. Vele hebben haar er voor gewaarschuwd, maar of ze naar hen luisterde? dat is dan weer een ander verhaal. Hoe meer ze drinkt, hoe sneller ze dingen vergeet.
    Ze houd van aandacht en wanneer ze die niet krijgt, zal ze er dan ook alles aan doen om het wel te krijgen, maar dat loopt niet altijd even gunstig af voor haar.
    Woonplaats: Amerika, Brooklyn.
    Extra: Ze is erg ongeduldig en heeft soms last van woede-aanvallen.
    Mag ik je waarschuwen? Jepp.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:40 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Thaaaaanks ya'll. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben bijna klaar met meisje nummer 2. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    Ik ben bijna klaar met meisje nummer 2. ;x


    Awesome. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje 2.
    Voornaam: Alyssia Sophia
    Achternaam: Green.
    Bijnaam: Alyss, Lyssia.
    Leeftijd en geboortedatum: 18, 20 December, 1993.
    Uiterlijk: Lang, dun. Bruin lang golvend haar. Licht getint, bruine ogen.(Vanessa Hudgens).


    Karakter: Alyssia was altijd de schattigste meisje in de familie. Haar ouders zijn overleden toen ze 14 jaar was. Sinds toen, woont ze op zichzelf met haar beste vriendinnen. Ze hebben er altijd lol, soms gaan ze met zn allen shoppen, en als ze uit gaan, gaat ze altijd op jongensjacht. Ze vervelen zich dus bijna nooit. Alyssia is heel trouw aan haar vriendinnen, en doet er alles voor om ze blij te maken, ze verrast hun vaak met leuke cadeautjes. Maar Alyssia is ook onzeker over zichzelf, ookal heeft ze een mooi gewicht, ze is bang van wat mensen van haar vinden. Daarom verschijnt ze liever niet in een bikini ofzo. Dus gaat ze daarom niet vaak mee zwemmen, en verzint altijd een smoesje. Als ze ruzie met iemand heeft, maakt ze het gelijk goed, ookal was die gene waarmee ze ruzie had fout zat. Ze houd niet van ruzies, of gevechten, ze probeert het altijd te voorkomen.
    Woonplaats: Engeland, Londen.
    Extra: Ze houd van chocolade.
    Mag ik je waarschuwen? Jaa.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 17:13 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Rol: Numero 1
    Voornaam: Blair Tulisa, haar roepnaam is Blair.
    Achternaam: Withershire
    Bijnaam: Stilleto, vanwege haar enorme obsessie met hakken. Anders is het B, uitgesproken als Bee.
    Leeftijd en geboortedatum: Blair is zeventien jaar oud en zal op 31 december 18 worden.
    Uiterlijk:


    Phoebe Tonkin, ze speelt in The Secret Circle.
    Blair is zeker geen lelijke dame en met haar lichtgetinte huid lijkt het net of ze een aantal dagen in de zon heeft gelegen. Ze heeft een slank postuur en is rond de 1.62, daarom draagt ze bijna altijd hakken zodat ze langer oogt. Ze heeft een redelijk vrouwelijk postuur en een ovaal hoofd, waar prachtige groenbruine ogen invallen die worden omringd door donkere, lange wimpers. Haar kledingstijl is erg gewaagd.
    Karakter: Blair is een eigenwijze, koppige jongedame met heel wat energie in zich. Ze is dol op feestpartijen en altijd in de stemming voor eentje. Door haar zonnige karakter is het erg moeilijk om haar chagrijnig te krijgen, maar met een beetje doordrammen zou het wel moeten lukken – vooral als je over haar uiterlijk praat, aangezien ze een tikkeltje onzeker is. Op het eerste moment kan Blair nogal verwend en verlegen ogen, omdat ze in het begin nog wellis kan stotteren, maar als je haar beter leert kennen zie je dat ze erg enthousiast en spontaan is. Blair is makkelijk over te halen en gelooft al snel dingen, ze vertrouwt mensen iets te snel wat een nadeel is van haar karakter en is erg emotioneel. Ze heeft snel spijt van haar daden, maar doordat ze redelijk koppig is durft ze dat niet snel toe te geven. Wel is Blair een redelijke angsthaas en zul je haar nooit als eerste in de rij zien staan voor een wedstrijdje voetbal, ze is klunzig en lui en kijkt liever toe bij de kantlijn. Wel is Blair erg creatief en komt ze altijd met de origineelste ideeën, ze is aandachtsgeil en kan er niet tegen als ze genegeerd wordt. Zelfs slechte publiciteit is publiciteit, is haar motto. Een drankje slaat Blair niet af, ze is erg gierig en geeft haar geld liever aan andere dingen uit, daarom dat ze nogal flirterig over kan komen tijdens feesten, gewoon omdat ze zin heeft in een drankje. Ze gebruikt jongens dan vooral als voorwerp, niet omdat ze de jongens speciaal leuk vindt. Ze kiest er gewoon één uit. In het gewone leven is dat wel wat anders, dan is Blair namelijk erg precies en zoekt ze naar het perfecte vriendje, die er tot nu toe nog niet schijnt te zijn. Blair is een echte perfectionist, maar laat andere graag de klusjes opknappen. Tevens is ze een echte dierenvriend en kan ze geen vlieg kwaad doen. Ze is erg ongeduldig.
    Woonplaats: Blair komt uit Melbourne, wat ligt in Australië. Ze woont daar al haar hele leven, maar zou graag naar Amerika willen, aangezien ze op de universiteit Yale wilt studeren. Ze is erg geliefd bij haar ouders, Mike en Theresa en hun lievelingetje. Ze is enig kind en even hadden haar ouders er problemen mee dat ze helemaal in haar eentje voor een vakantie naar Amerika zou reizen. Toch heeft ze haar zin gekregen.
    Extra: -
    Mag ik je waarschuwen? Jap

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 17:35 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De rollen.
    Meisje één: Cinna
    Meisje twee: PHENOMENIALL
    Meisje drie: NOURRY
    Meisje vier: RAYKEHORAN

    Veel van de overige rollen zullen worden gebruikt als scharrels van de jongens. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    De rollen.
    Meisje één: Cinna
    Meisje twee: PHENOMENIALL
    Meisje drie: NOURRY
    Meisje vier: RAYKEHORAN


    DANKJEWEL. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Banshee schreef:
    De rollen.
    Meisje één: Cinna
    Meisje twee: PHENOMENIALL
    Meisje drie: NOURRY
    Meisje vier: RAYKEHORAN

    Veel van de overige rollen zullen worden gebruikt als scharrels van de jongens. (:


    Thaaaanks schat! (: _O_


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Jammer (no_chears)
    Maar wel leuk dat mijn rol misschien nog wordt gebruikt (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cocotera schreef:
    Jammer (no_chears)
    Maar wel leuk dat mijn rol misschien nog wordt gebruikt (:


    I'm sorry. :[

    Van wie wil je het liefste scharreltje worden? (:
    Zayn kan niet, of je moet Amy willen kutten ghehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    I'm sorry. :[

    Van wie wil je het liefste scharreltje worden? (:
    Zayn kan niet, of je moet Amy willen kutten ghehe


    Ahahahaha, maakt mij niet uit hooor. Doe maar zoals jij het wilt Sanne, het is jouw verhaal. Bedankt voor de rol trouwens!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ahahahaha, maakt mij niet uit hooor. Doe maar zoals jij het wilt Sanne, het is jouw verhaal. Bedankt voor de rol trouwens!


    Hmmm misschien kan ik Zayn wel vreemd laten gaan, want dat deed Ronnie ook bij Sammi. Hmmm stiekem krijg ik nu ineens veel ideeën. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aah, jammer. Maar ik ga deze story wel volgen. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Banshee schreef:
    (...)

    I'm sorry. :[

    Van wie wil je het liefste scharreltje worden? (:
    Zayn kan niet, of je moet Amy willen kutten ghehe
    Zie maar wat je doet, zoals Amy zei: het is jou verhaal


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John