• Ik heb een best wel lange afstands relatie, hij woont een anderhalf uur bij me vandaan. Nu gaat hij in een studentenhuis wonen met 6 andere mensen die hij niet kent, meisjes én jongens. Alleen ik ben zo bang dat iemand daar veel leuker dan mij is, en hij is vast vaker bij hun dan bij mij, en wie weet wat er daar allemaal gebeurd enzo.. gosh dramaking is weer bezig hoor. Ik vertrouw hem wel hoor, alleen vind ik het niet zo'n prettige gedachten wat er allemaal door mijn hoofd spookt.. hoe zouden jullie denken als jullie vriend/vriendin hetzelfde zou doen? of denk ik nu gewoon raar en overreacted? D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou het de hemel in prijzen omdat dat zou betekenen dat hij eens zelfstandig wordt en dat hij een opleiding heeft haha XD


    Life is hard and then we die

    Hij is toch met jou? Waarom zou hij dan met een ander gaan?
    Trust him! (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou het de hemel in prijzen omdat dat zou betekenen dat hij eens zelfstandig wordt en dat hij een opleiding heeft haha XD

    LOL nou oke daar heb je een punt..

    @ILOVELIEKE, Ja maar er zijn zo veel leukere mensen daar dan mij die vast van feesten en alles houden waar ik dus niet van hou en ik ben veel te saai! ._. kshjnjg my head is exploding atm.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    LOL nou oke daar heb je een punt..

    @ILOVELIEKE, Ja maar er zijn zo veel leukere mensen daar dan mij die vast van feesten en alles houden waar ik dus niet van hou en ik ben veel te saai! ._. kshjnjg my head is exploding atm.
    Maar misschien zal hij dat dan juist van je gaan waarderen ^^? Omdat je anders bent dan de meeste mensen word je nog specialer voor hem.


    Life is hard and then we die

    Larten schreef:
    (...)
    LOL nou oke daar heb je een punt..

    @ILOVELIEKE, Ja maar er zijn zo veel leukere mensen daar dan mij die vast van feesten en alles houden waar ik dus niet van hou en ik ben veel te saai! ._. kshjnjg my head is exploding atm.
    Misschien houdt hij daarom wel van je *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, het is niet raar. Ik heb bij m'n (ex)vriend *dont ask about the (ex)..* precies hetzelfde. Dat ik hem wel vertrouw(de) maar dat het toch niet helemaal lekker zit als hij toevallig omkijkt naar een plek waar een meisje staat :')


    -

    Ik zou hem compleet vertrouwen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Het ligt eraan wat voor persoon hij is. De ene kan je daar wel mee vertrouwen en de ander niet. Daar kan alleen jij over oordelen. Je kan wel zeggen dat je het niet fijn vind [verbied het hem niet!! dan denkt hij dat je hem wil veranderen ofzo]. En mocht je je nog onzeker voelen, vraag gewoon standaard iedere dag 'voor de gein' of hij van je houd. Doe ik en iedere keer als ik antwoord krijg ben ik weer helemaal happy!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ligt eraan hoe lang je met hem hebt? Maar anders kan ik je reactie snappen hoor, zou ik ook hebben. Nu niet meer, maar toen ik nog 3 of 4 maanden zou hebben wel ;p


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het is logisch dat je je zo voelt, maar dat is waarschijnlijk neregns voor nodig.
    Je vertrouwd hem en dat is goed. Zolang je hem blijft vertrouwen komt het allemaal wel goed, hij heeft niet voor niets voor jou gekozen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uhmm... Ik vind het heel normaal dat jij zo denkt, en geloof me ik zou precies zo denken als jij. Want het kan natuurlijk best gebeuren dat hij daar iemand leuk vind, maar dat hoeft natuurlijk niet. Als hij echt van je houdt zou hij zoiets niet doen. :)

    xDesire schreef:
    Ligt eraan hoe lang je met hem hebt? Maar anders kan ik je reactie snappen hoor, zou ik ook hebben. Nu niet meer, maar toen ik nog 3 of 4 maanden zou hebben wel ;p

    We hebben sinds 3 september ofzo iets, dus dat is dan 3 maanden. :')

    @Iedereen die advies gaf, thanks all, ik waardeer jullie reacties.. ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hij heeft niet voor niks met jou, dus jij bent z'n type en niet die anderen. Maar ik zou hetzelfde gevoel hebben hoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik snap je volledig. ik zou net hetzelfde probleem hebben.


    ask her if she wants to stay a while

    Taize schreef:
    Hij heeft niet voor niks met jou, dus jij bent z'n type en niet die anderen. Maar ik zou hetzelfde gevoel hebben hoor.


    My heart will go on