• Lol, er loopt een gigantische bloeddruppel over mijn wang die ik weiger weg te vegen. Eerst was het nog best, maar dat spoor wat zich over mijn wang had verspreidt droogt op en doet pijn D:

    Anyway, op mijn 8e/9e kreeg ik mijn groeispurt. Toen ik net 12 was, werd ik ongestelt, en nu, nu ik 13¼ ben, begin ik spontaan te groeien, heb sneller honger,in de breete neem ik sterk af, go on, net zoals toen ik mijn eerste groeispurt kreeg. (Ik heb nu een lengte van 1.61/1.62 en ik zou volgens de GGD 1.70 worden)

    Is het mogelijk dat ik een tweede groeispurt krijg? *O*


    Let it come and let it be

    Geen idee. Ik wil dat een groeispurt krijg! Ik ben al sinds mijn 10e ongesteld, en ik hoor van iedereen dat je dan niet meer dan 10cm kan groeien. Meeeh.

    Vast wel maar ehh, niet echt smakelijk van die opgedroogde bloeddruppel op je gezicht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Vast wel maar ehh, niet echt smakelijk van die opgedroogde bloeddruppel op je gezicht.

    I know, maar ik had niets bij de hand om het mee weg te vegen, en met mijn vingers kan ik én een ontsteking krijgen, én het doet pij en sowieso vind ik dat vies D:


    Let it come and let it be

    Ik wil nog groeien D: Ben net voor mijn 13de ongesteld geworden en daar veel problemen mee gehad. Maar echt snel groeien deed ik volgens mij niet echt D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het kan volgens mij wel? (: Ik heb trouwens heel lang gehoopt dat ik nog eens zou verder groeien, maar dat is er nooit van gekomen. Nog steeds 1.64, dus.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Waarom heb jij een bloeddruppel op je wang? :o
    Maar ik hoop het voor je hahah, ik heb geen idee :')


    As travars

    Zaynatic schreef:
    Geen idee. Ik wil dat een groeispurt krijg! Ik ben al sinds mijn 10e ongesteld, en ik hoor van iedereen dat je dan niet meer dan 10cm kan groeien. Meeeh.


    Dan ga ik nog ff wachten op me laatste 3 cm ;d dan ben ik eindelijk over de 1,60 heen ;D (ben 1,59.. ook al hebben die eikels op me id WEER 1,52 gezet -.-)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee. Ik groei ook weer kleine beetjes. Ik was in januari of zo 1.68, en nu 1.70 ;D ik ben 16.
    Ik ben sinds mijn 10e ongesteld, en toen was ik 1.61 of zo, dus ik zal ook zeker niet meer dan 1.70 worden.


    Destroy what destroys you.

    Caves schreef:
    Waarom heb jij een bloeddruppel op je wang? :o
    Maar ik hoop het voor je hahah, ik heb geen idee :')

    Op één of andere manier kwam daar een wondje te zitten -wss toen die gast me tegen de harde muur aan gooide- en toen zat er een korstje op en toen ik met mijn kin op mijn hand leundehad ik het er perongeluk half afgekrabt D:


    Let it come and let it be

    Ik groei niet meer zeggen ze...
    Ik ben 16 en 1m64
    Best lullig :')
    Ik ben echt overal de kleinste


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Countenance schreef:
    (...)
    Op één of andere manier kwam daar een wondje te zitten -wss toen die gast me tegen de harde muur aan gooide- en toen zat er een korstje op en toen ik met mijn kin op mijn hand leundehad ik het er perongeluk half afgekrabt D:


    Tegen de muur aan gooide?

    Ik hoop dat ik niet langer wordt, ben nou 1.90, en ik voel niks voor 2 meter D: ik moet nou al voor sommige plaatsen bukken.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Muh, ik denk het wel, hoor. Ik werd op mijn elfde ongesteld, en ben toen nog van 1.60 m. naar 1.81 geschoten. In drie maanden.
    Maar alsnog, ik ben nu dus 1.81, maar ik ben waarschijnlijk nog niet uitgegroeid. Volgens de GGD zou ik 1.95 m worden, volgens de lengtearts 1.85 m. Wacht nog maar even een jaar of zes en je ziet vanzelf wel :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tempesta schreef:
    Het kan volgens mij wel? (: Ik heb trouwens heel lang gehoopt dat ik nog eens zou verder groeien, maar dat is er nooit van gekomen. Nog steeds 1.64, dus.


    Lol, hetzelfde hier. Ik ben zelfs even groot. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maitresse schreef:
    Ik groei niet meer zeggen ze...
    Ik ben 16 en 1m64
    Best lullig :')
    Ik ben echt overal de kleinste


    Troost je, ik ben 21 en 1.63 (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maelig schreef:
    (...)

    Lol, hetzelfde hier. Ik ben zelfs even groot. :'D

    - High Five- (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.