• Just figured out something...
    Ik wou niet naar de gala, omdat mijn pogingen om een jurk te zoeken gestaakt werden toen ik zag hoe belachelijk ik er uit zag...
    ..
    En nu smst een vriendin van me dat mijn crush mij zou mee vragen maar toen hoorde dat ik niet ging.
    ..
    Guess who's sad?

    How do you feeeeeeeeeeeel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ga met een aantal vriendinnen.
    Ach. We'll see. Ik heb nog zo'n twee maanden tot het galabal en mijn kleedje hangt al in de kast.
    Nu nog een vriendin strikken die met mij gaat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Ik ga met een aantal vriendinnen.
    Ach. We'll see. Ik heb nog zo'n twee maanden tot het galabal en mijn kleedje hangt al in de kast.
    Nu nog een vriendin strikken die met mij gaat.


    Veel succes! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Countenance schreef:
    (...)
    Steel haar mobiel even voor me en pb me die gast zijn nummer, ik zweer het ik bel 'm (cat)


    Feyza heeft zijn nummmer niet eens. HAHAHAHAHA. Ik ga hem regelen, I promise. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 20:59 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik ben blij dat wij dat pas over twee jaar hebben (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is wel kut ja. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben blij.
    Maar je moet gewoon je zoektoch achter een kleedje niet opgeven.
    Ik zocht geen kleedje, maar ik kwam in de winkel, zag hem hangen en ik zei: die is van mij! Je weet niet hoe belachelijk ik ben ;')


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Feyza heeft zijn nummmer niet eens. HAHAHAHAHA. Ik ga hem regelen, I promise. (cat)

    Feyza FAALERD! D:
    Heeft 'ie facebook? (cat)


    Let it come and let it be

    Ik vind het echt kut voor je. Ik heb geen kerstgala, al ga ik wel naar een familiefeest van Fred ÉN moet ik nog naar mijn o zo romantische vriendje om daar wat te eten. Hij kookt. Us. Home. Alone. :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maelig schreef:
    Dat is wel kut ja. ;o


    26 - 02 - '16

    Da's zwaar klote. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ew, that sucks. (no_chears)

    Ik weet nog niet of ik ga *sigh* Word waarschijnlijk erg interessant als ik wel ga, aangezien ik het binnenkort ga uitmaken met m'n vriend omdat ik niet meer verliefd op hem ben en hem niet wil voorliegen.. Nou, en de jongen die ik opeens aardig.. interessant vind kan er ook nog wel eens zijn, maar mijn vriend sowieso niet.
    Maar ik ben niet van plan om meteen weer een nieuwe relatie te beginnen, dat zou gewoon een kutstreek zijn tegenover m'n (ex)vriend.
    Derp, ik praat teveel.

    You need a hug? (cat)


    -