• Ja, het is weer eens vlak voor kerst.
    Maar ik wilde sowieso naar de kapper.
    En ik heb geen idee hoe ik het wil gaan laten doen.

    Ik heb mijn haar nu ongeveer zo, maar dan wat minder krullen en de lengte iets minder, maar ik heb geen idee.
    Lang dus. Alle recente foto's zijn met haren vast.
    Een foto van mij, maar ik weet niet of hij zo duidelijk is, anders ga ik een heel gemene/grappige erop zetten.

    Maar ik zit te twijfelen tussen kort of lang met pony.
    Dit zijn zo ongeveer de mogelijkheden:
    Versie een.
    Versie twee
    Versie drie. Versie drie van achteren.
    Of Versie vier, met mijn bril > zie andere foto van mij.

    Alvast bedankt, en proficiat als je er iets van snapt. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou versie 3 niet doen, je zal je haar echt de hele tijd mogen stijlen en daar gaat je haar snel kapot van..
    Die laatste versie (foto van jou, zonder bril?) is wel mooi eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik zou versie 3 niet doen, je zal je haar echt de hele tijd mogen stijlen en daar gaat je haar snel kapot van..
    Die laatste versie (foto van jou, zonder bril?) is wel mooi eigenlijk


    Ik sowieso niet van plan te gaan stijlen, maar gewoon de lengte en hoe het geknipt is, maar bedankt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    3 gaat alleen als je je haar gaat stijlen. En eh, die anderen, daar moet de natuurlijke krul in je haar goed voor zitten. Dus, ik denk dat je hier beter even je kapper voor raadpleegt.


    Ex astris, sciencia

    2 is heel erg mooi!
    Dat is namelijk echt een mooie lengte. (:


    The truth is out there.

    Ik vind één mooi!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Melisandre schreef:
    2 is heel erg mooi!
    Dat is namelijk echt een mooie lengte. (:


    dit + detective beckett :9~


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Doe een sidecut. Doe ik ook maandag, dan zijn we samen half kaal (cat)

    hahaneeot; Ik vind 3 het mooist, maar dan moet je het idd wel elke dag stijlen. & stijlen is idd slecht voor je haar, maar als je het verder goed verzorgt.. Ik stijl mijn haar ook elke dag, en verf het ook vaak maar alsnog is mijn haar nog best gezond.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 23:26 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    I like 2 , 3 is teveel stijlwerk xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    vocalizer schreef:
    Doe een sidecut. Doe ik ook maandag, dan zijn we samen half kaal (cat)

    hahaneeot; Ik vind 3 het mooist, maar dan moet je het idd wel elke dag stijlen. & stijlen is idd slecht voor je haar, maar als je het verder goed verzorgt.. Ik stijl mijn haar ook elke dag, en verf het ook vaak maar alsnog is mijn haar nog best gezond.


    No thanks. HAha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    2 vind ik heel mooi :D
    ik ga dinsdag ook naar de kapper maar dan voor een balayage in mijn haar te laten zetten :DxD


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Jij moet gewoon een fan zijn van Castle ;D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Eén :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Melisandre schreef:
    2 is heel erg mooi!
    Dat is namelijk echt een mooie lengte. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    4.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 12:17 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Beckett schreef:
    Jij moet gewoon een fan zijn van Castle ;D


    Eh, ja, kind of. (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt