• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants:
    District2 ~ Havok and Cyclops
    Flavius ~ Banshee and Iceman
    ILOVEELENA ~ The young Charles and Pyro
    District12 ~ Wolverine and Mystique
    PewDiePie ~ Azazel and Nightcrawler
    Gladstone ~ Magneto and Beast
    Stanford ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.





    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)
    X-Men Picture's

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:05 ]

    Ok doe maar ik hou je niet tegen:Y)

    Ik ga straks een rare jurk ontwerpen. Met de naam: Mutant & Proud


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lol. Uhm...ik ga nog iets ontwerpen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    Ik ga straks een rare jurk ontwerpen. Met de naam: Mutant & Proud

    Yeah*O*

    District12 schreef:
    Lol. Uhm...ik ga nog iets ontwerpen

    Wat?

    District12 schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk, want een man van 95 is jurken aan het tekenen. Ja indeed ik ben een oude man van 95 die al meerdere dames heeft verkracht en van jonge tieners houdt. En mijn naam is Herbert, ik heb een blinde hond genaamdt Jesse en ik ben verliefdt op mijn jonge buurjongen genaamdt Chris.
    Laat je moeder ff achter Quizlet en ik maak haar duidelijk dat ik geen man genaamdt Herbert ben


    dies nog beter dan de mijne xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stanford schreef:
    (...)
    Wat?


    Een catsuit, denk ik.


    @Neela
    Haha


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *Jesse go run after Chris and catch him, so I can have sex with the boy*

    Yeah dat zie ik een oude man dus roepen.

    *Ziet die Pedo uit FG Chris verkrachten*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ok, ik blijf voortaan hier.(bat)

    Haha


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    omg mijn serie is dus zoveel drama in eens :O
    okj ik oem ff bij namen anders beetje moeilijk uitteleggen.
    Kayley (favourite karakter) - wordt door ellen (eenn devil van een manager.) op anorexia gezet.
    Austin(nieuwe husband) heeft gevoelens voor Kayley en maakt zich zorgen aangezien zijn zusje ook anorexia had.
    Emily(een doorzetter.) is gevangen genomen nadat haar broer een aanval had een geen medi had en de dokter haar geen medi wou geven omdat ze te weinig geld had en ze het dus gestolen had, ze kon het niet betalen omdat haar moeder chloe date met steve een rijke man en hij emily geld gaf door een sponsor zonder dat hun het wisten en emily dat niet wou dus alles terug probeert te betalen en haar moeder chloe was werkeloss en werkt nu dus in strip club, na de breuk met steve en ze liegt erover tegen haar kinderen.
    Payson (de ster van het team) had haar rug gebroken en had operatie gekregen waardoor ze weer terug moest trainen op level 1, heeft er moeilijk heden mee en krijgt gevoelens voor sasha(de coach) en heeft hem gezoend
    Sasha- date Summer(manager van team) zoder dat iemand het wist. en sasha word nu bedreigt door ellen omdat zij hem weg wilt hebben met de kus met payson terwijl sasha payson had weggeduwt.
    Lauren(de bitch) - zij was vreems gegaan met carter(vriend van kayley (nu ex)) en is nu met realtie met haar en heetf sex met hem terwijl de regels zeggen dat ze dat niet mogen. Ook lauren blackmaild lauren iedereen met hun geheimen. Ze mag chloe niet dus zei zij tegen summer die christelijk was dat ze het weer deed met carter en chloe er alles van wist en dus vertelde summer het tegen steve. Payson had sasha gezoend na de oefening die altijd werd opgenomen ze waren de viedo vergeten uit de camera te nemen zo had lauren dat egzien en naar ellen gestuurd. Omdat lauren summer terug wou bij haar vader(steve). en summer over de realtie tusssn haar en sasha had verteld. Laurens moeder drug addict kwam terug in de stad om lauren te zien echter bedreigde steve haar om lauren nog te zien nu is die moeder overleden in een autoongeluk, en voelt lauren er niets voor omdat ze dacht dat haar moeder lauren neit wou zien.
    Damon. (soort vriendje van emily) is nu een rockster na zijn angst overwonnen te hebben om op te treden. Liet emily gaan omdat emily op haar werk wou letten.

    en dat is 2 episodes :O zveel drama ik zeg het jullie (ME LOVE IT):9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 21:02 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    no sasha is geschorst. (de lekkerste coach ooit) noooo!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hihi.(krul)

    Hahae


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ooh net wou summer seks met sasha maar sasha hield haar tegen omdat het tegen haar geloof was.

    off Austin kreeg door dat Kayley haar weging had vervalst met gewichten_O_ Help her austin help her

    omg Ellen is nu de coach in de plaats voor Sasha. O god wat gaat er gebeuren nu. Die freaking devil:@


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.