• Zit er hier toevallig iemand in 3H en heeft zijn ak boek bij zich?
    Ik heb morgen een repetitie en ik was zo stom om hem te vergeten(huil).

    Of weet iemand waar ik hem online kan vinden.

    (Hoofdstuk 1 Par 3 en 4)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:22 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Tada:

    Meltingpot of Salad Bowl?

    Amerika is het beste voorbeeld van een immigratieland. Uit alle delen van de wereld stromen mensen toe. Het gaat om enorme aantallen: ongeveer 1 miljoen per jaar. Waar komen de immigranten vandaan en waar gaan ze wonen? Houden ze vast aan hun eigen cultuur of gaan ze in op de Amerikaanse samenleving?
    HERKOMSTGEBIEDEN.
    Rond 1800 woonden er nog maar 3,9 miljoen mensen in de Verenigde Staten, waaronder ruim 750.000 slaven uit Afrika. Daarna komt de immigratie pas echt op gang (zie figuur 5, daar staat een grafiek). In de immigratiegeschiedenis kun je een tweedeling maken. Tot 1960 zijn de blanke Europeanen (whites) de dominante groep. Daarna komen nieuwe groepen naar de Verenigde Staten.
    Vraag aan een Amerikaan waar hij vandaan komt en hij weet het precies:
    'I am English, Dutch, Greeek'. Tweehonderd miljoen Amerikanen hebben Europese wortels (roots). Dat zijn twee van de drie Amerikanen. Hun (voor)ouders zijn in Europa geboren en naar Amerika verhuisd (...)


    Is het dit?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Tada:

    Meltingpot of Salad Bowl?

    Amerika is het beste voorbeeld van een immigratieland. Uit alle delen van de wereld stromen mensen toe. Het gaat om enorme aantallen: ongeveer 1 miljoen per jaar. Waar komen de immigranten vandaan en waar gaan ze wonen? Houden ze vast aan hun eigen cultuur of gaan ze in op de Amerikaanse samenleving?
    HERKOMSTGEBIEDEN.
    Rond 1800 woonden er nog maar 3,9 miljoen mensen in de Verenigde Staten, waaronder ruim 750.000 slaven uit Afrika. Daarna komt de immigratie pas echt op gang (zie figuur 5, daar staat een grafiek). In de immigratiegeschiedenis kun je een tweedeling maken. Tot 1960 zijn de blanke Europeanen (whites) de dominante groep. Daarna komen nieuwe groepen naar de Verenigde Staten.
    Vraag aan een Amerikaan waar hij vandaan komt en hij weet het precies:
    'I am English, Dutch, Greeek'. Tweehonderd miljoen Amerikanen hebben Europese wortels (roots). Dat zijn twee van de drie Amerikanen. Hun (voor)ouders zijn in Europa geboren en naar Amerika verhuisd (...)


    Is het dit?


    Ja :D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Rory schreef:
    Ugh, dat boek had ik ook in de onderbouw, vreselijk. Gelukkig heb ik het meteen laten vallen, hahah.. But no, I cannot help you, I'm afraid.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.