• Oh lol, typfout in titel, nevermind.

    Ik heb zeg maar kort haar (Was kort, nu alweer bijna schouderlengte, lol), anyway. Ik zoek dus leuke haarstylings tips ö

    Het enige wat ik nu kan is een 'vlechthaarband', speldjes, haarbanden.. Maar ik zou ook nog graag wat anders willen, dus kom maar op met die ideeën/filmpjes/sites ^^

    -Facepalm- Mensen, ik open geen topic als ik niet allang gezocht heb, zo dom ben ik niet. Ik heb allang op google gezocht en op youtube, maar vind niks. Dus geen 'google het' en 'kijk op youtube' reacties, want daar heb ik geen zak aan. + Ik ga het ook niet knippen, verven, whatever.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Jup. Kan scheiding wel andere kant, maar zit 't meteen bol en doet dus veel pijn. Écht pijn. Ooit haarpijn gehad? Vre-se-lijk.


    ik wat het hele weerborstel gedoetje niet Xd

    Maar ik heb dat vaak zat gehad ;P komt omdat je je haar dan een kant op legt wat tegen de groei is van je haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel veel gel en platstrijken. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een schuine vlecht is altijd mooi vind ik, maar dan heb je best wel geen laagjes.


    Has no one told you she's not breathing?

    Whirlybird schreef:
    Heel veel gel en platstrijken. _O_

    Nynke... Seriously?(no_chears)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Nynke... Seriously?(no_chears)

    *Knikt* *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kunt het krullen?
    Ik weet niet hoe kort je haar precies is, maar een vriendin van mij heeft een kort haar, met krullen, en het komt tot iets onder haar oren maar het staat wel heel leuk (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    LaJoie schreef:
    Een schuine vlecht is altijd mooi vind ik, maar dan heb je best wel geen laagjes.


    Kan ik ook, ondanks de korte haren daar vanwege pony ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    fuhn het is op zijn kop voor meer volume. Kan al een hoop doen.


    Some angels have no wings.

    Koop wat van die Kapperboekjes die je in de winkel ook kan vinden :Y)


    To love is to destroy.

    Style het eens. Doen een plukje haar achterop je hoofd met een clip. Krul het een beetje op. Draag een vlechtjes hoofdband. (dus om je hoofd en niet op je haar)