• Ja, serieus. Ik stond in de gang te wachten tot de les ging beginnen en ik was vroeg, want de rest van mijn vrienden zaten in een ander lokaal en zo. Afijn, zie ik opeens een hele groep onderbouwertjes een stelletje filmen die elkaar aan het aflebberen zijn (12 jarigen!) en volgens mij gingen die dat even stoer doen voor de camera. Serieus, waar gaat het heen :'D


    SLOAN.

    Geniaal haha.
    Bij ons zijn ze alleen maar lastig.
    Mijn zusje is bruggie. Autsj.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    NOURRY schreef:
    Ik ben anders ook een onderbouwer, maar oke, bij ons vallen de eersteklassers nog mee. & sorry hoor, maar sommige hier doen alsof ze zich nooit zo hebben gedragen, in de 1e. Hoe bedoel je schijnheilig?(cat)

    Hehe, ik heb me zo ook niet gedragen. Niet iedereen hoeft zich zo te gedragen, y'know (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wuat? Dat is pittig sick :'D
    Bij ons vechten ze altijd met elkaar en rennen ze door de kantine 0-0

    Aquila schreef:
    Onderbouwers? Welke jaren zijn dat?
    Belgje hier.:Y)


    Ik denk het eerste & tweede


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Muh, zit in de tweede, wij hebben daar eigenlijk niet zo'n last van(vmbo/havo/vwo school). Of het interesseerd me zo weinig dat het niet/nauwelijks opvalt.


    Let it come and let it be

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik denk het eerste & tweede

    Als je een school hebt met 5 of meer leerjaren, ook de derde.


    Let it come and let it be

    -Is derdeklasser-
    Ik zeg niet dat ik het goed vind of iets, maar jullie praten echt over onderbouwers zoals bejaarden over de jeugd praten :'). Het is nou eenmaal zo dat de onderbouwers van nu niet de onderbouwers van een aantal jaar geleden zijn. Wat doe je eraan?


    i put the fun in funeral

    Ik zit in de 2e, maar de bruggers dit jaar...
    Oh my, die zijn echt freaking arrogant.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.