• Ja, serieus. Ik stond in de gang te wachten tot de les ging beginnen en ik was vroeg, want de rest van mijn vrienden zaten in een ander lokaal en zo. Afijn, zie ik opeens een hele groep onderbouwertjes een stelletje filmen die elkaar aan het aflebberen zijn (12 jarigen!) en volgens mij gingen die dat even stoer doen voor de camera. Serieus, waar gaat het heen :'D


    SLOAN.

    hahahahahaha geniaal XD
    maar het lijkt wel of ze elk jaar weer kleiner worden XD


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    NOURRY schreef:
    Ik ben anders ook een onderbouwer, maar oke, bij ons vallen de eersteklassers nog mee. & sorry hoor, maar sommige hier doen alsof ze zich nooit zo hebben gedragen, in de 1e. Hoe bedoel je schijnheilig?(cat)


    Dat wou ik net zeggen. xd

    Mijn zusje is een bruggertje en zit nu op mijn school, dus word ik opeens heel vaak gegroet in de gang door bruggertjes. :Y)

    Maar die kinderen op jouw school zijn wat vreemd. Ik snap sowieso al niet waarom je zoiets zou doen, maar als je twaalf bent? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bourjois schreef:
    Haha echt hoor, die arrogante meisjes die denken dat ze alles zijn. Dan denk ik altijd: 'En wie van ons gaat er nou later een betere baan krijgen?'.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    USH schreef:
    (...)

    Dat wou ik net zeggen. xd


    Omdat ik de onderbouwers van tegenwoordig zie als meisjes met een schminklaag make-up op en kleren die helemaal niet bij ze passen. Dat is jammer, want dan zien ze er gewoon niet uit. Ik heb tot mijn vijftiende geen make-up gedragen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hahaha fail :'D

    Achja, ik heb ook nog steeds van die meisjes die een hele fotoshoot in de wc's op school houden. En die doen dan een mbo-opleiding. Alsjeblieft :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rhea schreef:
    (...)

    Omdat ik de onderbouwers van tegenwoordig zie als meisjes met een schminklaag make-up op en kleren die helemaal niet bij ze passen. Dat is jammer, want dan zien ze er gewoon niet uit. Ik heb tot mijn vijftiende geen make-up gedragen.


    Ik droeg ook geen make-up, nu nog steeds niet, en sommige onderbouwers zien er ook niet uit, maar de meeste hier doen alsof ze nog nóóit iets hebben gedaan waar ze nu van denken; 'FAIL', zoals ik in de meeste reacties lees.

    Aquila schreef:
    Onderbouwers? Welke jaren zijn dat?
    Belgje hier.:Y)
    '

    Bij mij op school 1e t/m 3e


    (Be)lieve in (you)rself

    USH schreef:
    (...)

    Ik droeg ook geen make-up, nu nog steeds niet, en sommige onderbouwers zien er ook niet uit, maar de meeste hier doen alsof ze nog nóóit iets hebben gedaan waar ze nu van denken; 'FAIL', zoals ik in de meeste reacties lees.


    Precies. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vertel mij wat de brugpiepertjes op mijn school voelen zich helemaal vierde klassers. Grote mond, stoer doen...:S

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:42 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ach wat, die denken nu gewoon even dat ze groot zijn geworden omdat ze op de middelbare school zitten. U_U

    Volgens mij ligt dat niet echt aan het feit dat het bruggers zijn. Het lig meer aan het feit dat ze echt triest zijn:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat jullie onderbouwertjes zo zijn, betekent niet dat alle onderbouwertjes zo zijn.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Onze bruggers (de meeste zijn wel nog gewone kinderen maar sommige) :
    Handtas (Heb ik zelf ook maar ik zit in de 3e xd)
    BB/Iphone
    Vuilniszakjas(Nickelson jasjes)
    Guess/Addidas/Uggs(Heb ik zelf ook eingelijk, de uggs dan xd)
    Merken shit x]
    Doses Make-up
    Alcohol zuipen/ dronken worden
    Stappen
    Roken
    Pijpen
    Doen het al op hun 13e
    Energy-drink
    Weetikhet. :/

    En dat zijn dan 12/13 jarige die net van de basisschool komen(cat)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:36 ]


    =

    Devines schreef:
    Hahaha fail :'D

    Achja, ik heb ook nog steeds van die meisjes die een hele fotoshoot in de wc's op school houden. En die doen dan een mbo-opleiding. Alsjeblieft :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.