• Op school lopen twee rond, D en J. Ze zijn een stelletje. Maar heel de tijd lopen ze hand in hand, knuffelen elkaar, blablabla. Ze zijn nog maar 12. Dan is er ook zo'n meisje, Blackberry, Nickelson jas, op elke foto duckface. Ik kan me daar echt aan irriteren. Ze zitten net zoals ik op het 1ste middelbaar, maar sommige gaan echt te ver.

    Maar goed, zitten er bij jou ook zulke kinders?

    Pff bij mij in de klas - VWO - zitten gelukkig niet van die arrogante foundationkindjes die al roken & drinken op hun 12e. Maar ze lopen kennelijk wel rond op het andere gebouw van mijn school.. Ik heb dan altijd zoiets: 'En wie van ons heeft wél een leuk leven later?'.


    It's time to be happy again.

    Toen ik eerst las dacht ik van: so what? Als je hand in hand loopt op je twaalfde, dus? Maar toen las ik het Nickelson-Blackberry-duckface-gedeelte, en ik vat je punt. Just ignore, ze zullen toch nooit doorhebben dat ze zichzelf voor lul zetten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    Toen ik eerst las dacht ik van: so what? Als je hand in hand loopt op je twaalfde, dus? Maar toen las ik het Nickelson-Blackberry-duckface-gedeelte, en ik vat je punt. Just ignore, ze zullen toch nooit doorhebben dat ze zichzelf voor lul zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh hell no, wij hebben Andy!:9~
    Andy is een kleine, bolle chinees en echt álle bovenbouwers vinden hem schattig, komt vast door zijn lieve chubbywangetjes. Gotta love that guy!:9~


    everything, in time

    Zaynmania schreef:
    Ik zit op MBO, dus de meeste - er zijn altijd uitzonderingen - zijn volwassen. Maar ik zit op een creatieve school, dus Nickelson zie je gewoon helemaal niet (:
    Trouwens ik vind de normale Nickelson jassen niet mooi, maar deze vind ik wel mooi:

    -link naar vuilniszakken-

    ...Srs? Jesus Fucking Christ, die is nog lelijker dan de average-Nickelson.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:17 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ach ja, irritante lui heb je overal, je kunt het beste maar proberen er niet naar te kijken en je er niet aan te ergeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    In mijn klas/school stikt het er zo wat van.(cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zit nu in het andere gebouw dus gelukkig heb ik er geen last meer van (A)


    Take risks and conquer your fears.

    Oh, die zie ik alleen op HAVO of in de onderbouw. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Life is hard and then we die

    Negeer ze, er zal een dag komen waarop zulke kindjes jou 'baas' zullen noemen, hihi


    Here & Now

    Ik had ook een blackberry in het eerste -ook alleen maar omdat ik mijn oude telefoon in het water had laten flikkeren en ik wilde twitteren in de bus :'D


    Nouja, laat hun gelukkig zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laatst in de pauze zat ik met wat vriendinnen in een gangetje richting de meisjes wc's. Daar staan twee bankjes. Naast de wc zit een lokaal, A15. Er lopen geregeld meisjes langs ons om naar de wc te gaan, de meeste alleen om hun haar goed te doen. Een meisje uit 5 HAVO, die moslima is, ging naar de wc en dacht dat een van ons haar naam riep (die we niet eens weten). Ze liep naar ons toe en begon tegen ons te schelden. Ze draagt wel een hoofdoek, maar dat is ook het enige waaraan je kan zien dat ze moslima is.
    Elke keer als ik haar langs zie lopen wil ik BITCH tegen d'r roepen. Maar ik doe het toch maar niet. Ik ben bang dat ze dan weer gaat schelden. :$


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja, die hebben wij ook. Ze roken en drinken ook nog en zijn 12 en 13 :O


    Life's a journey, not a destination

    Bij mij op school zien ze er allemaal uit alsof ze in groep zes horen te zitten, behalve één meisje. En dat meisje is inderdaad ook abnormaal :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.