• Sommige lazen mijn vorig topic al? Wel hij antwoordde nadien wel, en hij zegt nog altijd goede morgen enz en vraagt hoe mijn examen is geweest, maar daar net kreeg ik een smsje dat niet voor mij bestemd was.
    Daarin stond
    'Plat van voor', nadien kreeg ik dat het niet voor mij was. Morgen is mijn verjaardag en hij vroeg wat ik moest hebben maandag, volgens mij ging dat gesprek met een vriend dus over mij en mijn verjaardag over een cadeau en dat zijn vriend zei: 'koop haar sexy lingerie' en dat hij daar op zei 'plat van voor'
    Ik zei tegen hem, ik kan raden dat dat over een meisje gaat en hij zei ja en dan zei hij dat het over de zus van zijn vriend ging. Ik geloof hem wel, maar ergens ook niet?
    Ik vertrouw hem, maar toch zegt mijn gevoel dat het over mij gaat?

    Eh, lullig vraagje, maar ben je een beetje... Plat van voor? Dan kan het zijn dat hij het over jou heeft..(no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat maakt het uit? Als een vriend zegt, koop sexy lingerie, dan vind ik het niet zo erg dat je vriend zegt 'plat van voor'.. Het is normaal dat hij zoiets reageert, zodat die vriend andere ideetjes kan geven. Kent die vriend van hem jou? Als hij jou kent, dan weet hij dat en dan gaat het waarschijnlijk over iemand anders..
    Zet je erover meid, it's no big deal (:
    (En sorry als je nu niet plat bent hoor, maar ik veronderstelde een beetje van wel..)

    Sowieso moet je jou er niets van aantrekken. Moest je vriend dat erg vinden dat je 'plat' bent, dan had hij niet eens met jou genomen.
    Jongens en borsten..

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 14:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HATEBREEDER schreef:
    Eh, lullig vraagje, maar ben je een beetje... Plat van voor? Dan kan het zijn dat hij het over jou heeft..(no_chears)
    Ik ben nogal plat van voor ja xD maakt niet uit als je dat vraagt hoor

    Negligible schreef:
    Wat maakt het uit? Als een vriend zegt, koop sexy lingerie, dan vind ik het niet zo erg dat je vriend zegt 'plat van voor'.. Het is normaal dat hij zoiets reageert, zodat die vriend andere ideetjes kan geven. Kent die vriend van hem jou? Als hij jou kent, dan weet hij dat en dan gaat het waarschijnlijk over iemand anders..
    Zet je erover meid, it's no big deal (:
    (En sorry als je nu niet plat bent hoor, maar ik veronderstelde een beetje van wel..)

    Sowieso moet je jou er niets van aantrekken. Moest je vriend dat erg vinden dat je 'plat' bent, dan had hij niet eens met jou genomen.
    Jongens en borsten..
    Ja dat is wel waar, maar nee die vriend kent me niet.

    Maak niet van alles een probleem. Je moet niet achter alles iets zoeken, ander word je nooit gelukkig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vezz schreef:
    (...)Ja dat is wel waar, maar nee die vriend kent me niet.


    Voila.. Dan is het toch kinda van normaal dat je vriend zoiets zegt?
    Plat vanvoor, niet echt borsten of dergelijke, komt allemaal op hetzelfde neer. En zo weet die vriend dat lingerie geen optie is..

    Je moet niet meteen van alles iets maken. Ik was ook zo en dat doet je relatie echt geen goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Frigga schreef:
    Maak niet van alles een probleem. Je moet niet achter alles iets zoeken, ander word je nooit gelukkig.
    Daar heb je misschien wel gelijk in.

    Negligible schreef:
    (...)

    Voila.. Dan is het toch kinda van normaal dat je vriend zoiets zegt?
    Plat vanvoor, niet echt borsten of dergelijke, komt allemaal op hetzelfde neer. En zo weet die vriend dat lingerie geen optie is..

    Je moet niet meteen van alles iets maken. Ik was ook zo en dat doet je relatie echt geen goed (:

    ...Eh.. Ik was een keer bij de Hunkemoller binnengestapt met m'n 75D, en toen konden ze me niet aan lingerie helpen omdat 'alle maten maar tot B gaan'. LIKE DAFUQ BRO'S. (no_chears)

    I'm implying that
    ze wel lingerie voor kleine maatjes hebben. Dat ze vooral lingerie voor kleine maatjes hebben.

    Nu weer OT: Je moet je helemaal geen zorgen maken. Mannen worden radeloos bij het kopen van vrouwendingen en herp derp :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    ...Eh.. Ik was een keer bij de Hunkemoller binnengestapt met m'n 75D, en toen konden ze me niet aan lingerie helpen omdat 'alle maten maar tot B gaan'. LIKE DAFUQ BRO'S. (no_chears)

    I'm implying that
    ze wel lingerie voor kleine maatjes hebben. Dat ze vooral lingerie voor kleine maatjes hebben.

    Nu weer OT: Je moet je helemaal geen zorgen maken. Mannen worden radeloos bij het kopen van vrouwendingen en herp derp :Y)

    haha xD

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    ...Eh.. Ik was een keer bij de Hunkemoller binnengestapt met m'n 75D, en toen konden ze me niet aan lingerie helpen omdat 'alle maten maar tot B gaan'. LIKE DAFUQ BRO'S. (no_chears)

    I'm implying that
    ze wel lingerie voor kleine maatjes hebben. Dat ze vooral lingerie voor kleine maatjes hebben.

    Nu weer OT: Je moet je helemaal geen zorgen maken. Mannen worden radeloos bij het kopen van vrouwendingen en herp derp :Y)


    De hunkemöller hier heeft precies het tegenovergestelde vaak. Die hebben vaak alleen nog C en D over x'D

    En ik zie het probleem niet echt? Jongens zijn nou eenmaal lomper wat dat betreft en tja, hij vindt jou leuk, niet alleen je borsten ofzo. Dus als je je daar nu zorgen over gaat maken, dan ben je je onnodig in de stress aan het werken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind 't erg vergezocht. 'sides, jongens doen altijd stoer tegen hun vrienden. Je moet echt wat relaxen, want als je je obsessief gaat opdringen, loopt hij zeker weg.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jij maakt je al zorgen om een kattendrol. Laat die jongen lekker zeg. Straks achtervolg je hem nog met alles wat hij gaat doen. Je word echt niet gelukkiger om van alles iets te gaan denken en twijfelen.


    Your make-up is terrible

    Jij ook 16 december jarig? *O*


    To love is to destroy.

    Posy schreef:
    Jij ook 16 december jarig? *O*

    Jups :) Jij ook?

    Haha waarschijnlijk ging het over jou, maar dan nog?:'D Wat maakt dat uit :'D. Als je nu eenmaal plat van voor bent, kan die moeilijk tegen een vriend ofzo zeggen dat jij enorme borsten hebt hé :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay