• Een 100km diepe wiskunde krater in mijn hoofd D:
    Serieuss, ik dacht ik heb EIN-DE-LIJK een voldoende, heb ik een 4.9 --'
    Ik dit jaar nog GEEN voldoende gehaald voor wiskunde --'

    Wat is jullie slechte vak?

    enja- ik moest dit even kwyt.


    Edit: Oja, Natuurkunde is ook m'n slechte vak :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:42 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Oh, ik ken het. Ik sta een onvoldoende voor wiskunde.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Euhm, ik denk geschiedenis? Ik weet het niet eigenlijk XD


    Life is hard and then we die

    Ja, ik ken het :P Heb ik bij alle vakken met getalletjes xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Giants schreef:
    Oh, ik ken het. Ik sta een onvoldoende voor wiskunde.


    Ik ben al bly met een 5.5 maar zelfs dat haal ik niet.


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    op dit moment nederlands.
    We moesten binnen een half uur twee blaadjes vol schrijven met een boekverslag, dus ik alles snel opschrijven. Ging ze alleen op elk foutje letten, maar dan ook echt elk foutje. Ik zou qua verslag eeen 9,5 hebben gehad, maar toen ze het zo ging rekenen kreeg ik een 5,2. ._.


    Trust me. I'm the doctor

    Wiskunde en geschiedenis :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aardrijkskunde, da's echt een ramp.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik was altijd bagger in wiskunde op de middelbare, tot op de laatste twee jaar. Ik heb vier jaar lang alleen maar onvoldoendes gehaald -op 1x een 7.9 na-, en opeens ging ik in de vijfde en zesde hoge voldoendes halen :W Ben uiteindelijk geslaagd met een 8 voor wiskunde geloof ik. Het kan dus nog makkelijk goed komen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geschiedenis, aardrijkskunde en natuurwetenschappen D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wiskunde en Frans
    Ik had nu een wiskunde proefwerk en ik dacht echt van
    Waar gaat dit over
    En frans kan ik gewoon niet
    Hoe hard ik ook leer ik haal maar geen voldoende(en ik leer hard)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik krijg geen cijfers en wat dan ook. Dus ik heb geen slechte vakken :3 Heb er ook maar 4 haha.


    -

    Wiskunde, economie en gym -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik ben eigenlijk in geen een vak echt slecht, hoewel ik wiskunde ook wel erg lastig vind.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Had ik ook vorig jaar, maar op mijn eerste rapport van dit jaar sta ik een 6.7. :33


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik sta een onvoldoende voor NEDERLANDS op m'n rapport. ;_;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.