• We all love One Direction


    And I just wanna say that I love you all

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:14 ]


    What's so bad about being different?

    Tumble schreef:
    Oh wat haat ik dit werk ahahha. Ik ben voor geschiedenis aan het uitzoeken wie mn voorouders zijn enzo. Nu heb ik een boek waar alles instaat, maar het is echt veel O.o
    En ik kwam er net achter dat mn ouders familie van elkaar zijn ahahahha
    Huh? Dat is toch logisch? Mijn ouders zijn ook familie van elkaar?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Dat vind ik echt saai :W


    Het zijn de vakken die ik het best snap.. en het is ook saai xd


    What's so bad about being different?

    Tumble schreef:
    Oh wat haat ik dit werk ahahha. Ik ben voor geschiedenis aan het uitzoeken wie mn voorouders zijn enzo. Nu heb ik een boek waar alles instaat, maar het is echt veel O.o
    En ik kwam er net achter dat mn ouders familie van elkaar zijn ahahahha


    joh natuurlijk zijn ze familie xd

    nee maar, dat is wel raar dan xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Food schreef:
    (...)

    Het zijn de vakken die ik het best snap.. en het is ook saai xd
    Alleen scheikunde snap ik nog een beetje, daar moest ik vorig jaar voor het tentamen een PO voor doen, ik was zo bang dat ik alles liet ontploffen, ahaha!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Alleen scheikunde snap ik nog een beetje, daar moest ik vorig jaar voor het tentamen een PO voor doen, ik was zo bang dat ik alles liet ontploffen, ahaha!


    Ahaha scheikunde is simpel xd
    AHAHA DAT MOET IK DIT JAAR OOK GAAN DOEN. practicum met gevaarlijke stoffen xd


    What's so bad about being different?

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Huh? Dat is toch logisch? Mijn ouders zijn ook familie van elkaar?
    Nee, niet zo. Maar dat er ergens een kerel was en die had enkele zonen. En één van die zonen is een overgrootvader van mijn vader en één van die zonen is een overgrootvader van mijn moeder(nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Food schreef:
    (...)

    Ahaha scheikunde is simpel xd
    AHAHA DAT MOET IK DIT JAAR OOK GAAN DOEN. practicum met gevaarlijke stoffen xd
    IK BEN BANG VOOR SCHEIKUNDE.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    (...)Nee, niet zo. Maar dat er ergens een kerel was en die had enkele zonen. En één van die zonen is een overgrootvader van mijn vader en één van die zonen is een overgrootvader van mijn moeder(nerd)


    dat is eigenlijk best wel toevallig, maar het is toch eigenlijk niet goed als familie het met elkaar doen zegmaar? xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    StylesAndMe schreef:
    (...)

    dat is eigenlijk best wel toevallig, maar het is toch eigenlijk niet goed als familie het met elkaar doen zegmaar? xd
    GHahahahha nee, maar dit was volgens mij stukje terug, dus het maakte niet uit ofzo? xd
    En hahahaha. een aangetrouwde vent van de zus van mn vader is een achterneef van mn meoder. wtf


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    StylesAndMe schreef:
    (...)

    dat is eigenlijk best wel toevallig, maar het is toch eigenlijk niet goed als familie het met elkaar doen zegmaar? xd
    Al die generaties heeft volgens mijn geen effect, als jij het bijvoorbeeld met je neef doet, dan is het niet goed :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    *haalt aspirientje*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Food schreef:
    (...)

    Ahaha scheikunde is simpel xd
    AHAHA DAT MOET IK DIT JAAR OOK GAAN DOEN. practicum met gevaarlijke stoffen xd
    Ik wist niet hoe de brander aanmoest, gelukkig had geen opdracht met een brander :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Ik wist niet hoe de brander aanmoest, gelukkig had geen opdracht met een brander :W


    Ik weet eindelijk na 2 jaar hoe ik een brander aan moet zetten xd


    What's so bad about being different?

    Food schreef:
    (...)

    Ik weet eindelijk na 2 jaar hoe ik een brander aan moet zetten xd
    Ik liet iemand anders dat altijd doen, ik ben altijd bang dat er een vlam van drie meter uit komt :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Ik liet iemand anders dat altijd doen, ik ben altijd bang dat er een vlam van drie meter uit komt :W


    daar ben ik ook nog steeds bang voor ;s hihi


    What's so bad about being different?