• Dit verhaal dat van mij is klik
    Misschien ook in het Engels schrijven? Het lijkt me leuk om het te doen. Dus het niet letterlijk vertalen, maar gewoon het in beide talen schrijven?

    De tittel zou zijn: Live for me
    Intro:


    What would you do, if you had a month to live? Party? Cry? Enjoy the time that you have?

    I was just waiting for it and hoping that it would come. Knowing that if it came there would be a chance for me to live longer, but there was also a chance that I would die during the operation. But if it was your last hope, you would do anything, wouldn't you?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:25 ]

    Als je goed Engels kan, waarom niet?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    Als je goed Engels kan, waarom niet?

    Zo goed kan ik het ook weer niet, maar ik zal er zeker uit leren.

    Zouden mensen trouwens het lezen?

    Als jij het leuk vindt en er denkt van te kunnen leren, waarom zou je het niet doen?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Als jij het leuk vindt en er denkt van te kunnen leren, waarom zou je het niet doen?

    Gewoon, zal het wel gelezen worden?

    vezz schreef:
    Zouden mensen trouwens het lezen?


    Je meot schrijven voor jezelf. Het punt is, niet veel mensen hier lezen in eht Engels. Wil je een populair verhaal in de top? Schrijf een middelmatige fanfictie en maak veel reclame.

    Om je Engels te verbeteren zou ik eerst Engels gaan lezen, zo ben ik ook begonnen. Desnoods kun je Engelse verhalen gaan schrijven als je dat leuk vind.

    en ik lees geen 1D.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Je meot schrijven voor jezelf. Het punt is, niet veel mensen hier lezen in eht Engels. Wil je een populair verhaal in de top? Schrijf een middelmatige fanfictie en maak veel reclame.

    Om je Engels te verbeteren zou ik eerst Engels gaan lezen, zo ben ik ook begonnen. Desnoods kun je Engelse verhalen gaan schrijven als je dat leuk vind.

    en ik lees geen 1D.

    Ok. Ik hoop dat het toch nog gelezen wordt. Iemand zei me gisteren, dat ik vloeiend Engels schreef xD

    vezz schreef:
    (...)
    Ok. Ik hoop dat het toch nog gelezen wordt. Iemand zei me gisteren, dat ik vloeiend Engels schreef xD


    Kan best. Plaats anders een stukje, dan as kunnen anderen oordelen of je een fijna schrijfstijl hebt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    vezz schreef:
    (...)
    Gewoon, zal het wel gelezen worden?

    Als je het daarom gaat doen dan kan ik je helaas niet helpen. Zoals Saph ook zei, Engelse verhalen worden weinig gelezen. Maar om te oefenen is veel Engels lezen en verhalen schrijven erg goed. Om te leren en voor je plezier moet je het gewoon doen. Als het je om de lezers gaat, dan kan ik je echt niet verder helpen.


    I can't even think straight.

    Saph schreef:
    (...)

    Kan best. Plaats anders een stukje, dan as kunnen anderen oordelen of je een fijna schrijfstijl hebt.

    moet ik dat hier dan plaatsen?

    vezz schreef:
    (...)
    moet ik dat hier dan plaatsen?

    Ik zou als ik jou was niet meteen je eerste Engelse verhaal hier opknallen, maar eerst eens gewoon proberen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Saph schreef:
    (...)

    Kan best. Plaats anders een stukje, dan as kunnen anderen oordelen of je een fijna schrijfstijl hebt.

    Moest ik hier nou een Engels stukje plaatsen was het dat wat je zei?

    Hmm, ik heb je Engels al hier en daar gezien, en volgens mij zijn er teveel basisfoutjes in om direct al een verhaal in het Engels te gaan schrijven. Mijn raad? Lees eerst wat in het Engels of Fanfiction.com of zo, en probeer dan pas zelf.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Hmm, ik heb je Engels al hier en daar gezien, en volgens mij zijn er teveel basisfoutjes in om direct al een verhaal in het Engels te gaan schrijven. Mijn raad? Lees eerst wat in het Engels of Fanfiction.com of zo, en probeer dan pas zelf.

    Waar heb je dan Engelse dingen gelezen?

    vezz schreef:
    (...)
    Waar heb je dan Engelse dingen gelezen?

    Titels in topics, volgens mij stond er op een blog die je ooit eens had gemaakt of zo ook iets in het Engels, je filmpjes van Youtube en zo c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.