• Voor Kerst heb ik een nieuwe telefoon gevraagd en waarschijnlijk krijg ik hem. Het is de Samsung chat 335 en ik wil degene die hem hebben een paar vraagjes stellen.

    -Kan je er mee op internet. (Dus als je op school bent, etc.)
    -Kan je er liedjes op zetten doormiddel een USB stick? Want me laptop heeft geen bluetooth.
    -Is ie handig?
    -Is ie over het algemeen goed?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    - Ik weet niet of je er mee op internet kan
    - Je kan een geheugenkaart kopen voor in je gsm
    - Hij is wel handig maar als je bijvoorbeeld hallo wilt typen dan wordt die l een andere letter
    - Ja, ik denk het wel, mijn zus is er toch blij mee
    Maar ik snap niet dat je dit eerst niet rondvraagt en dan de gsm vraagt voor kerstmis, wie weet vindt iedereen hem rotslecht en dan heb je hem al gevraagd.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Een vriendin heeft hem, en hier klaagt ze over:
    - stomme trackpad doet het weer niet!
    - je kunt niet snel bijv 'ee' achter elkaar typen
    - weinig apps die je kunt downloaden
    - je kun niet multitasken (bijv. Twitter en msn tegelijk aan hebben staan)

    Ik vind het echt een kutmobiel.

    Ik heb die mobiel.

    - Je kan er mee op internet. Maar je kan niet op veel sites. Je kan bijv niet op Quizlet ermee. En zoals hierboven word gezegd, je kunt niet multitasken. En wi-fi is er wel heel makkelijk ermee. Je hoeft niet vanalles eraan te doen om te wi-fi te laten werken.
    - Je kan er liedjes opzetten via usb-kabel. Ik had die kabel er niet bij gekregen en daarna zelf gekocht.
    - Mhh, hij is niet ingewikkeld maar je kan er ook weer weinig meedoen zeg maar. Het enigste wat ik er echt onhandig aan vind is het achter elkaar typen van klinkers, want dan krijg je er tekens op.
    - Hij is wel goed opzich. Maar in het begin is hij irritant omdat je er nog niet goed mee omgaat en je soms perongeluk iemand belt.

    Als ik van mijn ouders een nieuwe mobiel mocht kopen had ik dat allang gedaan.


    <3

    Ik heb hem ook maar gebruik hem eigenlijk bijna nooit meer, tegenwoordig heeft bijna iedereen wel twitter of iets dergelijks en dus geldbesparing (:

    -Kan je er mee op internet. (Dus als je op school bent, etc.)
    Ja, maar de meeste sites zijn te groot voor de mobiel dus kan hij ze niet laden.
    -Kan je er liedjes op zetten doormiddel een USB stick? Want me laptop heeft geen bluetooth.
    Geen idee, ik gebruik altijd een geheugenkaartje
    -Is ie handig?
    Het is wel een gemakkelijke mobiel vind ik, alleen is het inderdaad irritant dat je niet 'ee' of 'aa' snel achter elkaar kan typen want dan krijg je bijv 'é'. Bij mij doet het trackpad het wel gewoon, wat wel irritant is is dat de apps het soms niet doen, zo laad twitter bij mij vaak niet dus moet je gewoon via twitter.com
    -Is ie over het algemeen goed?
    Als je er eenmaal handigheid in hebt is hij wel fijner, in het begin verzond ik soms perongeluk lege sms'jes. Het is opzich wel een redelijke mobiel maar ik had liever een andere gehad (;


    No guts no glory.