• heey mensjes ik en mijn vriendin hebben rollen nodig voor onze story
    What makes you beautiful||One Direction||


    after all I have done for you you let me down. Why you need me to do everything I could not help myself.


    Caitlinn is 16, is geboren op 31 december 1995.
    karakter: koppig, snel boos maar niet lang, aardig voor de mensen die ze mag, sociaal, goede luisteraar, niet heel erg zelfverzekerd, eigenwijs, snel ochtendhumeur en haat wekkers.


    Jessica is 17, is geboren op 15 juli 1994.
    karakter: koppig, eigenwijs, snel bang maar zelfverzekerd, aardig voor de mensen zie ze mag, snel boos en lang boos, snel bezorgd, lief, aardig, heeft snel een ochtendhumeur en haat wekkers.







    ~Ik heb nodig:

    ~Mensen op school die Caitlinn uitlachen.
    ~Beste vriend Caitlinn.
    ~Bitch van school.
    ~Vriendin van Caitlinn die in god gelooft.
    ~vrienden van Jessica (zit in New York.)
    ~Beste vriendin Jessica.
    ~Vriendje Jessica voor dat ze met Harry krijgt.
    ~Jessica's baas bij de bioscoop.
    ~Fans van 1D die boos op Jessica zijn/
    ~Fans van 1D die aan Jessica's kan staan.
    ~Vriendinnnetje van Liam, Louis en Niall.


    ~Wat ik wil weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:04 ]


    I Love Love <3

    Rol: vriendin Zayn
    Naam+ Achternaam: Hailey Snow
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 29 september
    Uiterlijk:[Liefst met foto]


    Hailey Snow

    Hailey is eigenwijs en probeert altijd haar zelf te zijn. Doordat ze Zayn via haar buurjongen (harry?) heeft ontmoet heeft ze een zelfvetrouwenboost gekregen. Hij vond haar gelijk leuk maar zelf moest ze er nog achterkomen. Zayn die normaal een beetje de stoere jongen is werd verlegen en was de meest lieve jongen als hij bij Hailey in de buurt was. Ze zijn inmiddels als drie jaar samen en kunnen bijna niet zonder elkaar. Hailey is sportief en creatief. Het liefste zingt ze zelf de hele tijd of schrijft ze nieuwe nummers achter haar mooiste bezit, haar donkerblauwe vleugel. Ze kan zich daarin helemaal verdiepen en is de meeste tijd ook achter de vleugel te vinden. Ze leert Zayn piano spelen en krijgt les van Niall op de gitaar. Ze kan goed leren en heeft haar VWO diploma gehaald. Ze heeft nu een kunst/muziek opleiding en hoopt daar verder mee te komen. Ze heeft een normale bouw, lacht altijd en nodigt altijd de jongens (plus meiden) uit om een nachtje (of twee of drie) te blijven.

    xxxx Hope you like her(A)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:20 ]


    You Only Have One Life, Live Like You Own It<3 Don't T

    Rol: vriendin van Jessica (zit in New York.)
    Naam+ Achternaam: Snooki Nicole Polizzi
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 29'04;94
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    link > http://www.google.nl/imgres?q=snooki+with+red+hair&um=1&hl=nl&biw=1088&bih=521&tbm=isch&tbnid=31vU4rWEIyucFM:&imgrefurl=http://www.posh24.com/jersey_shore/snooki_single_again&docid=hKzZ3Osq3CNreM&imgurl=http://photos.posh24.com/p/818989/l/jersey_shore/snooki_single_again.jpg&w=548&h=730&ei=4mTnTrvKKc_m-gaQoJTYCg&zoom=1&iact=hc&vpx=855&vpy=148&dur=108&hovh=259&hovw=194&tx=130&ty=138&sig=100431896780765215772&page=4&tbnh=134&tbnw=105&start=35&ndsp=12&ved=1t:429,r:11,s:35
    Karakter: Lief, schattig, klein en brutaal als hell, ook beroemd om haar reality show Jersey Shore.
    Extra Info: Ze is heel klein en heel aardig. Ze is best beroemd maar gaat als nog met Jessica om. Ouders bij elkaar en ze houd van haar vriend Jionni. Maar als het er op aan komt zou ze voor vrienden eerder klaarstaan als voor Jionni.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:53 ]


    if you can dream it you can do it