• Exposed

De frisse wind sloeg tegen mijn zo te voelen naakte lichaam. Mijn hoofd bonkte en ergens wenste ik dat ik weer in slaap zou vallen. Het was een koude november avond, het was al donker toen ik een aantal minuten geleden mijn ogen open had gedaan. Mijn handen en voeten zijn vastgeketend aan een ijzeren paal waar mijn lichaam tegen aan geleund stond. Wat ik nu weer op mijn hals had gehaald weet ik niet, en om eerlijk te zijn zou ik niet weten wat ik moet hebben gedaan om naakt vast te worden gemaakt. In de vrieskou nog wel. Ondanks dat mijn ogen zich niet verder konden openen dan spleetjes door het enorme gebonk in mijn hoofd, kon ik toch makkelijk de omgeving in me opnemen. Ik sta in een grote achtertuin, rijk met bomen en struiken. Ondanks dat het huis er erg vervallen bij lag, zag het er naar uit dat de tuin goed onderhouden werd, misschien een natuurliefhebber. Een nieuwe windvlaag liet mijn blote lichaam trillen; ik snakte hevig naar een kop warme thee en een fleecedeken. ”Je bent wakker,” een zwaargebouwde jongeman kwam tussen een rij bomen vandaan, verderop zag ik een klein houten schuurtje staan...

Een stukje van mijn proloog, aangezien ik niet zo goed ben in het uitleggen van mijn verhalen :)

Excuses voor het schrijven in verschillende tijds vormen (noem je dat zo?), ik ben daar nog niet echt geweldig in!

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:11 ]

Believe in yourself.