• Vandaag gingen wij met biologie een oog ontleden.
    En ik had daar zo veel zin in want ik vind ontleden echt geweldig.
    Ik deed het samen met een vriendin een het enige wat zij deed was gillen en roepen dat ze het vies vond en mij slaan omdat ik er heel vrolijk mee zat te spelen.
    Het was zo leuk.
    Wat vinden jullie van ontleden?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Hooligan schreef:
    Ik ga morgen een schapenhart ontleden! Heb er echt zin in, in een rare manier, hahaha.

Vandaag dus, ik vond het echt heel gaaf :Y)

Ik vind echt dat mensen ermee overdrijven 'omg het is zo vies...' jfc, chill. Het is niet dat je dat beest zelf hebt moeten doden. Dramaqueens.

Olive

Wij hebben nooit mogen ontleden en dat wil ik ook doen 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Peeta schreef:
    Opzich vind ik het niet vies juist interessant, maar het feit dat het zo stinkt ging ik alleen al bijna over mijn nek.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

ihearthazza schreef:
    Wij hebben het nog nooit gedaan, maar wel een video van 20 minuten zonder geluid bekeken waar ze een konijn opensnijden en die ingewanden er uit halen. Mijn eetlust was meteen verdwenen.

"You'll stay with me?" "Until the very end."

mwah, ik vindt het niet heel leuk eigenlijk. Donderdag ga ik een vis ontleden, dat heb ik in de 2e ook al gedaan, opzich wel funny. :')

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik sluit me aan bij jouw vriendin. Of tja, niet dat ik zou gaan gillen en zo, maar ik kan gewoon echt niet tegen zo'n dingen. Mensen denken meteen dat je overdrijft als je zoiets niet wilt doen, maar alleen al bij gedàchte dat ik aan een oog zit word ik misselijk.

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:02 ]

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Bij ons gingen we het ook doen, maar ik weigerde mee te doen dus mocht ik naar de media. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Nog nooit gedaan, maar ik wil het wel een keer doen:Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

MiyaviLove schreef:
    Vies, maar ook leuk. Maar heb het nog nooit gedaan.

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Ik vind dat altijd leuk! :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Lilium schreef:
    Ik moest vandaag een practicum bio doen en een 2e/3e klas zat ook een oog te ontleden! Misschien zat jij wel in die klas? Jij zat toch op 't Ostrea of heb ik nu de verkeerde voor me?
    Ik vind dingen ontleden ontzettend gaaf :Y)

ik zit idd op het Ostrea
    maar ik moest gister dus ontleden
    De derde klassen doen dat

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Authors schreef:
    Ik vind echt dat mensen ermee overdrijven 'omg het is zo vies...' jfc, chill. Het is niet dat je dat beest zelf hebt moeten doden. Dramaqueens.

Daar draai ik mijn hand ook niet voor om hoor :'D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik vind dat echt super vies..

stay safe because I like being alive at the same time as you

Vond het geweldig om een schapenhart en koeienoog te ontleden. *O*

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)