• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Soort:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Extra:
    Foto:

    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:13 ]


    -

    Sphynx schreef:
    Ik haat wachten tot er rollen zijn aangemaakt :')


    Ik haat met je mee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Seriously, this is sad (no_chears)


    -

    People?


    -

    Ik ga een Demon invullen*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ik zit nog te twijvelen tussen engel en demon maar omdat best al veel demons zijn pak ik wel een engel(baby) en mens

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:27 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hmm, mogen er halfbloedjes aangemaakt worden?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Soort: angel
    Volledige naam: Arthurus Tenerae Elisus Permissio
    Geslacht: Male
    Leeftijd: 19
    Extra:
    Arthur is een jongen die nooit zijn mond voorbij praat, hij weet wat hij moet zeggen en wanneer. Zo kan hij men opvrolijken wanneer het nodig is, maar ook kan hij mensen over van alles laten nadenken. Niet alleen is hij in zijn woordenkennis goed, ook is hij sterk. Arthur is ook strategies gezien goed geleerd. Dit alles door zijn ouders, die krachtige engelen waren. maar het liefst zit hij rustig ergens ongezien en tekent hij het oogverblindende.
    Foto:



    Soort: human
    Volledige naam: Helena quinnia Pendora
    Geslacht: Female
    Leeftijd: 18
    Extra:
    Helena's passie is fotograveren, mythologie en legendes. Ze verschuild zich elke seconde in die objecten en daarom is ze vreselijk gefantaseerd binnen de hemel en de hel. Ze weet er alles van, van a tot z.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 23:24 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik wil ook wel een rol invullen! Maar heb geen tijd nu
    Ik neem een abo, zodat ik het niet vergeet..
    Waarschuw je me wel als het verhaal er is?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jah, abo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    btw indeed vergeten abo


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Soort: Mens
    Volledige naam: Bonnie Emanuella Lafleur
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21 jaar
    Extra: Bonnie is een meisje met heel veel discipline. Ze weet wanneer het tijd is om te werken en wanneer ze van het leven mag genieten. Ze studeert Griekse mythologie en geschiedenis, omdat ze deze twee onderwerpen gewoon heel erg interessant vindt. Ze is creatief, behulpzaam, fantasierijk en haar allergrootste hobby is schrijven. Haar verhalen gaan dan ook altijd over mythologieën waarin ze zich verdiept. Ook is ze jobstudente bij een kleine drukkerij voor magazines waar ze zelf de horoscopen en kleine verhalen in mag publiceren.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:10 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soort: Engel
    Volledige naam: Delenia Samorena
    Geslacht:vrouw
    Leeftijd:18
    Extra:voelt zich aangetrokken tot de mensen,en probeert het goede in ze naar boven te halen
    Foto: let niet op de achtergrond van de foto ^^ (http://weheartit.com/entry/19165295)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:04 ]


    On wednesdays we wear black

    *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Abo Qq


    On wednesdays we wear black

    Cockney schreef:
    Hmm, mogen er halfbloedjes aangemaakt worden?

    Nop, alleen volbloeden.


    -