• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Soort:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Extra:
    Foto:

    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:13 ]


    -

    *O*


    -

    Ik vul straks een rol in. Give me some time, Jip.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Soort: Demon
    Volledige naam: Virgo Celaeno
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 22
    Extra: Hoewel zijn voornaam alles te maken heeft met onschuld, is Virgo precies het tegenovergestelde.
    Foto: FUCK IT. Ik zoek al een halfuur en ik kan geen goede foto vinden, omg die komt later wel ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Droge uitleg :3


    -

    ik heb een vraagje? hoe wordt er dan oorlog gevoerd enzo? ik begrijp het niet helemaal? Hoe ga je het dan spelen? dat die Engelen en Demonen oorlog voeren enzo hoe voeren die oorlog dat snap ik niet :(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    ik heb een vraagje? hoe wordt er dan oorlog gevoerd enzo? ik begrijp het niet helemaal? Hoe ga je het dan spelen? dat die Engelen en Demonen oorlog voeren enzo hoe voeren die oorlog dat snap ik niet :(

    Oorlog is een beetje een overdreven term, maar "ruzie" klinkt zo stom :3

    Demonen mogen gewoon niet met Engelen omgaan, en andersom ook niet. De meesten willen dit ook niet, maar als die Demonen en Engelen elkaar tegen komen kan er nog wel eens een gevecht uit voortkomen.
    Deze worden dan wel begonnen door de Demonen, Engelen zijn te lief daarvoor :'D


    -

    Muh Jip, moet ik een Demon of Engel maken?
    Zelf kom ik er niet meer uit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    Muh Jip, moet ik een Demon of Engel maken?
    Zelf kom ik er niet meer uit.

    Wat jij wilt, voor mijn part beiden xd


    -

    Sphynx schreef:
    (...)
    Wat jij wilt, voor mijn part beiden xd


    Ik maak gewoon een demon en engel. Dan is het fotoprobleem ook opgelost.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Soort: Demon
    Volledige naam: Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos
    Geslacht: Female
    Leeftijd: 20
    Extra: Haar voornaam Amaranta wat eeuwig bloeiend betekent past wel een beetje bij haar, maar toch zou ze soms een andere naam willen. 
    Foto:



    Soort: Engel
    Volledige naam: Aglaia Alathea Alcini Patroniem
    Geslacht: Female
    Leeftijd: 16
    Extra: Al haar namen passen wel bij haar, haar eerste naam betekent schoonheid/glans, haar tweede naam betekent waarheid en haar derde naam betekent sterke wil.
    Foto: 


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik maak hem later in de avond ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga zeker meedoen, maar ben momenteel nogal inspiratieloos... Dus mijn rollen komen er morgen op ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jeuhj *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soort: Engel
    Volledige naam: Aldyne Duclea Romaine
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Extra: Aldyne ziet nooit het kwaad in een ander, om de één of andere reden probeert ze altijd het goede in mensen naar boven te halen. Het is een prettig meisje om bij in de buurt te zijn, gezien haar rustige karakter en vriendelijke uitstraling.
    Ook praat ze graag, zolang zij het onderwerp maar niet is. Dit komt niet alleen door de onbekende reden van de littekens op haar lichaam, maar ook omdat ze er niet van houdt. Ze zal anderen altijd op de voorgrond plaatsen, en laat gemakkelijker over zich heenlopen dan ze eigenlijk zou willen.
    Foto:


    -

    Ik haat wachten tot er rollen zijn aangemaakt :')


    -