• Ze is eigenlijk best mooi.

    kan de foto niet zien, maar wil wel weten wie erop staat.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:47 ]


    -

    Is dat wel echt :S


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Is dat wel echt :S


    Ze beweegt toch?

    28 jaar? .____.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)

    Ze beweegt toch?

    Ja dan nog :S
    Tegenwoordig kunnen ze alles..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik spreek geen... whatever language it may be, maar ik zie het mooie er niet echt van in?
    Wel triest als je zo'n ziekte hebt...


    i put the fun in funeral

    waarom gemeen tegen die arme vrouw doen, alleen omdat het in een topic staat, door Hale geopend?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:50 ]


    -

    Nou, mij zouden ze me een spuitje mogen geven, mocht ik dat hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Nou, mij zouden ze me een spuitje mogen geven, mocht ik dat hebben.

    Inderdaad, mij ook hoewel je dat moeilijk zou kunnen zeggen, moest je dat hebben.


    Ex astris, sciencia

    Ik geloof dat jij een tijd geleden had gezegd dat je niet meer zo ontzettend veel topics aan zou maken.. het beginnen er toch wel weer heel erg veel te worden..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het echt heel zielig voor d'r, maar ze doet me toch een beetje denken aan E.T. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Ik vind het echt heel zielig voor d'r, maar ze doet me toch een beetje denken aan E.T. (krul)

    Headbang schreef:
    Ik vind het echt heel zielig voor d'r, maar ze doet me toch een beetje denken aan E.T. (krul)


    Shoganai i ne~

    Audacity schreef:
    Ik spreek geen... whatever language it may be, maar ik zie het mooie er niet echt van in?
    Wel triest als je zo'n ziekte hebt...


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Headbang schreef:
    Ik vind het echt heel zielig voor d'r, maar ze doet me toch een beetje denken aan E.T. (krul)

    + Zo heel mooi vind ik der niet..
    &
    Voor de mensen die denken dat zoiets nep is, ik heb een keer een documantaire gezien op SBS6 over een vrouw die dit ook heeft.