• Ik wil graag een nieuwe storie lezen.

    Wel:
    ~Harry Potter (alles, Drarry, Draco Malfoy, Fred Weasly.)
    ~Fantasy
    ~Romatiek
    ~Onbekende personen


    Niet:
    Vampieren/Twilight
    JDB
    1D
    Tokio
    One Dirction


    Eisen:
    Net begonnen (Ik lees niets wat al meer dan tien hoofdstukken heeft!!!)
    Nedeland geschreven (ben erg beperkt ;))
    Goede interpunctie enz.
    Hieronder neergezet in een goede link.
    Origineel
    Leuk verhaal (duh...:))


    Ik weet het, ik ben critisch, maar wil hieronder geen onzin. :P

    Tips van mij als jij een leuk verhaal zoekt:
    Deze. Drarry, net begonnen.
    Can I Have Your Love? | Drarry |

    En deze. Ook net begonnen, echt heel leuk. Gaat over Remus en Sirius.
    Fireflies, van Zazu. .


    Dump hier!




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik

    Er zitten wel vampieren in, maar niet die gaye glinsterende twilight misbaksel, maar echte vampieren, die je proberen leeg te zuigen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Show the world who you really are [Fred Weasley]




    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?



    Oh, sorry, ik zag net dat hij nog maar net begonnen mocht zijn. Deze is al afgelopen ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:12 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen
    - Romantiek
    - Ik post vrij weinig, dus je kan de 23 hoofdstukjes die ik tot nu toe heb op je gemak lezen, zonder heel erg achter te gaan lopen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    The Battle Between Dark & Light-Draco Malfoy, Severus Snape, Fred Weasley.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je lijkt wel van slash te houden, dus misschien is dit wel wat voor je. Ik heb net het tweede hoofdstuk geactiveerd. :'D

    I'm from where the magic is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Van elke categorie is er al eentje, maar niemand heeft ze ooit door elkaar gegooit, tot nu.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:45 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Hope you like it
    -volledig nederland
    - weinig hoofdstukken tot nu toe
    -onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"



    To meet someone

    "Weet je zeker dat je dit wilt?" vroeg hij zacht en hij streek door mijn lange bruine haar heen.
    "Ik weet het zeker, weet jij zeker dat je kan stoppen als het genoeg is?" vroeg ik zacht. Ik wilde niemand pijn doen met mijn actie, ik moest zeker weten dat hij niet van me zou gaan houden.
    "Heel zeker." zei hij met een grijns. "Geen verplichtingen."
    "Perfect." glimlachte ik. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het ooit zo ver zo komen. Ik had er veel over nagedacht de laatste tijd, waarschijnlijk zouden niet veel mensen het begrijpen. Maar ik wilde gewoon weten hoe het voelde om bij iemand te zijn. Natuurlijk wilde ik het liefst samen zijn met iemand die van mij hield en waarvan ik hield. Maar als ik daarop zou moeten wachten..


    Regina droomt al zo lang ze zich kan herinneren van de liefde. Helaas is de liefde nooit zo vriendelijk voor haar geweest. Nu ze inmiddels 18 jaar is besluit ze dat de maat vol is. Ze ontmoet een jongen en besluit met hem te gaan daten. Gewoon om met iemand samen te zijn, om bij iemand in de armen te kunnen kruipen. Ze gaat tegen al haar principes in. Maar of ze daar uiteindelijk gelukkig van wordt..


    Ik moet nog beginnen. Er zullen wel enkele 16+ stukjes inkomen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood