• Ik wil graag een nieuwe storie lezen.

    Wel:
    ~Harry Potter (alles, Drarry, Draco Malfoy, Fred Weasly.)
    ~Fantasy
    ~Romatiek
    ~Onbekende personen


    Niet:
    Vampieren/Twilight
    JDB
    1D
    Tokio
    One Dirction


    Eisen:
    Net begonnen (Ik lees niets wat al meer dan tien hoofdstukken heeft!!!)
    Nedeland geschreven (ben erg beperkt ;))
    Goede interpunctie enz.
    Hieronder neergezet in een goede link.
    Origineel
    Leuk verhaal (duh...:))


    Ik weet het, ik ben critisch, maar wil hieronder geen onzin. :P

    Tips van mij als jij een leuk verhaal zoekt:
    Deze. Drarry, net begonnen.
    Can I Have Your Love? | Drarry |

    En deze. Ook net begonnen, echt heel leuk. Gaat over Remus en Sirius.
    Fireflies, van Zazu. .


    Dump hier!

    Russian Romance


    Memoria Darling is een jonge Nederlandse vrouw die naar Rusland tijdens de tweede wereld oorlog gaat om kenissen van haar te helpen. Aangezien ze niets meer in Nederland heeft behalve een ketting en wat geld, maakt ze de lange en gevaarlijke reis naar Rusland om ze te helpen. Maar als ze daar aan komt, is het al erger dan ze verwacht had. Ze zijn al gestorven door hun wonden en ziektes.

    Memoria kan nergens naar toe, gelukkig mag zich schuilen bij een klooster. Maar ze moet voorzichtig zijn, aangezien de Russische soldaten het niet erg op buiterlanders hebben.

    Ze wordt op een gegeven moment gevonden door een Russische soldaat die gelooft dat ze een Duitse spion is, ook al is ze dat niet. Hij wilt haar niet geloven. Ze is maar een lief Nederlandse meisje dat naar Rusland is gekomen om mensen te helpen, en nu heeft ze niets meer. De Russische soldaten moeten beslissen wat ze met haar gaan doen, maar misschien is ze wel handig voor iets anders…


    Russian Romance

    Ecstasy.
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:49 ]


    I can't even think straight.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Bedant!
    Ik ga ze allemaal zeker ff bekijken!

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -vleugje romantiek, fantasy en avontuur.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer