• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:34 ]

    Nee-ja is over het algemeen geen folders en wel krantjes. Als je die sticker van dichterbij bekijkt, staat het er ook op, geloof ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het staat er op. Nee-ja of ja-nee betekent wel huis aan huis krantjes geen ongeadresseerde folders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NEE-JA sticker is voor reclame. En als je kranten bezorgd heb je het verkeerd gedaan en is het terecht dat ze belde, maar als je folders doet dan is die persoon zelf achterlijk.

    Ik zou het gewoon zelf even bij die mensen gaan navragen, dan weet je echt precies wat je moet doen.


    I am an idiot, I move.

    Frigga schreef:
    Het staat er op. Nee-ja of ja-nee betekent wel huis aan huis krantjes geen ongeadresseerde folders.


    Stiekem snapte ik niet wat dat betekende xd. Daarom vroeg ik het.

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Stiekem snapte ik niet wat dat betekende xd. Daarom vroeg ik het.

    Huis aan huis-kranten zijn de kranten die je bezorgt, ongeadresseerde reclame zijn folders. Jij bezorgt alleen ongeadresseerde reclame, geadresseerde reclame doen de postbezorgers( wij doen ook folders daarom weet ik dat toevallig).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hooligan schreef:
    NEE-JA sticker is voor reclame. En als je kranten bezorgd heb je het verkeerd gedaan en is het terecht dat ze belde, maar als je folders doet dan is die persoon zelf achterlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan je niet helpen, ik doe alleen bezorgingen waarbij ik mn krantjes in ELKE brievenbus mag doen ;D Zoveel bij NEE-NEE als JA-NEE en NEE-JA 8)
    Maar zo te zien heb je al genoeg antwoorden gekregen :)


    Signature:

    Ik doe folders en hoef geen Nee - Ja en geen Nee - Nee, maar bij krantjes moet je dan wel, behalve als het Nee - Nee of Ja - Nee is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind