• Zoals jullie weten kunnen we een link neerzetten naar iemands profiel
    bijv.:Failhare
    Ik zou het wel fijn vinden als ik een melding kreeg wanneer iemand mijn naam gebruikt heeft. Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig in..
    dusss voor of tegen?


    Where words fail, music speaks

    Tegen, volgens mij gaat dat niet echt werken..

    + je kunt ook gewoon bij 'zoek' 'Failhare' intypen, en dan krijg je het ook.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:09 ]

    i really dont care...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zaynatic schreef:
    Tegen, volgens mij gaat dat niet echt werken..

    + je kunt ook gewoon bij 'zoek' 'Failhare' intypen, en dan krijg je het ook.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Heb ik ook al voorgesteld, werd bijna unaniem afgewezen omdat Q vindt dat dit een verhalensite is en geen sociale netwerksite.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wacht even, je kunt toch niet de naam van een persoon gebruiken? Bijv mijn oude username was Uneventful, niemand anders kan zich in Uneventful veranderen right?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je bedoelt zoals tags?

    Tegen, ik zet niet zomaar links naar profielen en volgens mij wordt het een zootje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mraz schreef:
    Wacht even, je kunt toch niet de naam van een persoon gebruiken? Bijv mijn oude username was Uneventful, niemand anders kan zich in Uneventful veranderen right?

    Klopt maar daar gaat het ook niet om :'D


    -

    Zaynatic schreef:
    Tegen, volgens mij gaat dat niet echt werken..

    + je kunt ook gewoon bij 'zoek' 'Failhare' intypen, en dan krijg je het ook.

    Als je bij zoek 'Failhare' intypt dan kom je ook gelijk uit op alle topics waarin zijzelf gereageerd heeft, terwijl zij juist wil weten als anderen haar naam gebruiken. Anyway, ik vind het niet nodig, maar ik heb er ook niks op tegen als het er wel komt :3


    “Love is a contradiction.”

    Cockney schreef:
    Je bedoelt zoals tags?

    Tegen, ik zet niet zomaar links naar profielen en volgens mij wordt het een zootje.


    Ex astris, sciencia

    Mensen gaan teveel - nutteloze - voorstellen doen, het is een verhalen site ..


    To infinity and beyond •

    Dan krijg je gekloot met de quotes.


    Let it come and let it be

    I dissagree.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zaynmania schreef:
    Mensen gaan teveel - nutteloze - voorstellen doen, het is een verhalen site ..

    Als je iets zegt, zeg het dan goed. Het is nog altijd een Quizzen site.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Als je iets zegt, zeg het dan goed. Het is nog altijd een Quizzen site.

    Quiz- én verhalen- én gedichtensite? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Tegen, het maakt mij écht niet uit of iemand mijn naam in een topic gebruikt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.