• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [ Heel ff weg]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga eten ik kom daarna nog online tot een uur of zeven. Daarna ga ik op kamp en kom ik zondag weer terug.]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nee, ik weet het echt niet' Antwoord ik en loop naar beneden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Okee dan spreek ik haar later wel aan' zei ik zacht en ilep met emmett mee naar beneden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ik verveel me, wat zullen we doen?' Vraag ik en loop verveeld rondjes om de bank.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Ehm weet ik veel. Zullen we gaan jagen. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan'zei ik zacht en mijn keel begon te branden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Is goed' Antwoord ik en ren al naar buiten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Snel rende ik Emmett achterna. Ik rook een poema en rende in de richting. Ik zag dat Emmett ook iets gevonden had. Ik dook in elkaar en sluipte naar de Poema op de grond. Ik sprong er op af en toen hij net bleek te beseffen dat er gevaar was sloten mijn tanden om zijn keel en nam ik grote slokken bloed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trug]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Hmm een beer' mompel ik terwijl ik de beer besluip. Ik ben van plan hem nog niet meteen te vermoorden, maar eerst een spellethe met hem te spelen. Ik loop naar hem toe en gooi hem tegen een boom, waarna hij weer opstaat en naar me toe rent. Ik gooi hem in de lucht en ik vang hem op in een boom. 'Hallo' zeg ik tegen de beer. 'Dit kan misschien even pijn doen' Zeg ik met een grijns en zet mijn tanden in zijn nek. Ik neem grote slokken en zie hoe hij zijn kaatste krachten eruit spartelt. Ik veeg met mijn mauw de resten bloed weg, gooi de beer naar beneden en verbrand hem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    belllalalalal
    Na 1 peoma en 2 herten zat ik vol. Ik sprong van boom naar boom voor Emmett te vinden. Ik zag hem en zag dat hij nog bezig was. Vanuit de boom sprong ik op hem en hij schrok


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hiiiiiiiiiii


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [hi het is dood en ik ben aan het lezen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wat?]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [het is dood. emmett ien ik zijn aan het jagen dus je kunt als huilen miss. komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan