• Ja, dan heb je fans van iemand en sommige denken dan dat ze de beste fans zijn, dat zij alles over die gene weten, dat zij hoger staan als een andere fan, blablabla. En dan heb je fans, die zeggen bv. dat ze dat van die beroemdheid niet leuk vinden en dan zegt een andere fan dat hij/zij geen fan is.

    Wie kan zich hier ook om ergeren?

    Ik. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik negeer dat, dat zijn geen fans meer maar no-lifers.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik

    echt vreselijk al die mensen die beweren dat ze verliefd zijn op die beroemdheid en kinderen met hem/haar willen. Just like... kots.

    persoonlijk vind ik dat dus echt heel slechte fans. Meer opdringerige idioten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 16:02 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    niet echt :')
    ik hou me niet bezig met die wereld van beroemdheden en alles


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bojangles schreef:
    Ik. :Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik kan er me er niet om ergeren, ik moet er om lachen. Kijk, dat fan bent van iemand, oké maar als je, je zo gaat gedragen zet jezelf voor gek


    Physics is awesome

    Idd... Allemaal van die dingen van 'je bent pas echt fan als je... ' en al die zooi. Laat ieder lekker voor zich bepalen. :Y)

    Bojangles schreef:
    Ik. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Over dat soort dingen maak ik me niet druk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BigBanana schreef:
    niet echt :')
    ik hou me niet bezig met die wereld van beroemdheden en alles


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Devines schreef:
    Over dat soort dingen maak ik me niet druk.

    Ja, dit dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben geen fan. Ik maak me om dat soort dingen niet druk. Ik erger me echter wel aan van die fans die zeggen dat ze alles weten van een artiest, weten hoe diegene is en dat ze verliefd op diegene zijn of zo. No offence, maar ze kennen die persoon niet eens in het echt of zo. Dan kan je toch niet gelijk verliefd zijn? Zoiets noem ik geen verliefdheid. Dat luchtte op om even te kunnen zeggen. :W


    26 - 02 - '16

    Bojangles schreef:
    Ik. :Y)


    (Be)lieve in (you)rself

    Taize schreef:
    Ik negeer dat, dat zijn geen fans meer maar no-lifers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.