• Wat zijn de mensjes van mijn klas weer ontzettend lief geweest he?Ze vonden het zo ongeloofelijk grappig om mij als vip op te geven voor de zuiddag.Een project dat er colombiaaners ((fsiets)) naar ons school komen om te leren over hun land enzu.En nu moeten ze nog mensen hebben voor onderdak.dus ze vragen aan de vips om er eentje in huis te nemen.Dus,ik heb niets tegen die mensen,maar ik ga die echt ni in huis neme want dan moet ik daar heel de tijd mee bezig zijn,en ik heb nu al zo weinig tijd voor mij zelf.Dus er is kans da ik een colombiaan in huis krijg..waarschijnlijk niet als ik ni zeg dat ik niet wil.maar het ergste van al is.Na dat het project is afgelopen kiezen ze iemand uit de vips die naar colombia moet gaan.en dat wil ik al helemaa niet ö!Wat heb ik tog lieve klasgenote he ? Oo

    mijn BF [half] colombiaans xD
    zij is heel liefig hoor xD
    mja ze is wel in nederland geboren dus ze is niet helemaal colombiaans xD


    Dead but delicious

    OMG jij gaat zo hard niet naar Colombia wnt anders moeten ze mij meenemen x'D

    schat zeg gwn ik wil het niet.


    *He's the one.

    Je zou maar zulke klasgenoten hebben :P


    Dunno ><

    aaaauwtch..pijnlijk =(
    njaah, gewoon zeggen dat je het niet wilt dan =D?

    OMG jij gaat zo hard niet naar Colombia wnt anders moeten ze mij meenemen x'D

    schat zeg gwn ik wil het niet.

    Ik ga ook ni.Wie weet wa die daar ete.Wie weet waar ik moet slape Oo EN ZITTE DAAR NI KEI GEVAARLIJKE SPINNE?:|:S Oke,ik ga dus echt niet gaan,en als ze aan mij vrage om te gaan.zeg ik tog lekker nee (puh)

    *medelij*


    I do not hook up.

    Zo ken ik je, blijf jij maar lekker hier dn kan ik je stalken x'D


    *He's the one.

    Zo ken ik je, blijf jij maar lekker hier dn kan ik je stalken x'D

    Jha,en ik u.Weetge,ik ben zoals onkruid.Ik kom altij terug :') en ge graakt ni van mij vanaf :')

    Naja damn, ik bn een mooi bloempie like dueh zo logisch x'D


    *He's the one.

    Naja damn, ik bn een mooi bloempie like dueh zo logisch x'D

    uhhmm..een pisbloem?:') oooh wa zie ik u tog graag ;Dx3

    OMG zware belediging, Ik zie u ook héél graag hoor Poeperd.x33


    *He's the one.

    Lekker lullig om 1 persoon te sturen, zit je daar als 13/14/15/16? jarige in je eentje in Colombia:S. Maar je kunt toch gewoon zeggen dat andere je hebben opgegeven en dat je het niet wilt;). Trouwens Colombia schijnt helemaal niet veilig te zijn zegt me ma..:S


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    OMG zware belediging, Ik zie u ook héél graag hoor Poeperd.x33

    ik ben van gedacht veranderd ö ik wil dr wel ene in huis.Weetge,ik ga diejn dn zo ne hele make over geve ,, en kga die th fan late worde..en wete ö negers kunne ook geil zijn (baby)

    Het lijkt mij persoonlijk echt geweldig om naar colombia te gaan!
    Toch leuk om eens wat meer van de wereld te zien?


    Mew <3