• Eerst foto voor karakter, nu cover zullen jullie vast wel denken. (: Jajaja, een cover voor 'Heal My Heart'.
    Het zit nogal vol met personages, dus ik ga geen foto's erbij geven maar ik kan jullie vertellen dat het een One Direction story is. (:

    Het gaat over Maddison die mishandeld wordt door haar vader. Als ze uiteindelijk hulp zoekt komt ze terecht in een gastgezin in Mullingar -dus bij Nialler-. Ze wordt vrienden met allerlei mensen bij Niall op school en haar band met Niall versterkt steeds erger. (: Moehaha nu ga ik niet verder vertellen.

    Dus... Sweer een beetje mysterieus. Misschien iets van tranen ofzoiets? Laat je gedachten de vrije loop!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Libertad schreef:
    (...)
    Here it is:


    Link, bekijk 'm hier ook maar even want dan is ie groter: http://i41.tinypic.com/4l6loh.png

    Niall kan ook in grijs-wit als je wil, maar ik dacht, zo symboliseert het juist een beetje dat hij de kleur in haar leven gaat brengen en ik vond 'm zo ook iets mooier, haha xd


    OH MY FREAKING GOD, wil je me dood hebben met van die mooiheid van die cover? En dat Niall gekleurd is heeft inderdaad wel wat! (: Ik vind 'm amazing. Dankje!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    OH MY FREAKING GOD, wil je me dood hebben met van die mooiheid van die cover? En dat Niall gekleurd is heeft inderdaad wel wat! (: Ik vind 'm amazing. Dankje!

    Hihi, blij dat je 'm mooi vindt, wel blijven leven hoor =D


    “Love is a contradiction.”