• You left scars on my body and heart || Draco Malfoy ||

'Draco, alsjeblieft.' Snikte het meisje. De glinsterende tranen stroomde over haar bleke wangen. 'Ik wil dit niet meer. Alsjeblieft' Smeekte het meisje hopeloos. Hij bleef roerloos voor het meisje staan en keek geamuseerd toe. Grote blauwe plekken sierde haar bleke magere armen. De jongen stak zijn hand uit en gleed met zijn vingertoppen over de blauwe plekken die hij veroorzaakt had. Hij drukte op één van de grote plekken en het meisje kromp in elkaar. Een grijns sierde zijn bleke gezicht. Hij deed een stap dichter naar het meisje toe, boog zich naar voren en beet speels in haar nek. 'Let's play a game tonight. Just me and you, in my bedroom. Make sure you'll be there, you know i'll always find you girl.'

Don't you know all those scars are you're job?
    "Lillian, does it seems like I fucking care?"
    "No."
    "That's right!"
    "But why Draco?"
    "Because... I love the way you scream my name."
    "I don't understand?"
    "And you don't have to."

You're not sorry! || Draco Malfoy ||

"Second changes doesn't always mean a happy ending. Sometimes, it's just another shot to end things right."

Two people, with both a big secret...

Will find each other,
    Fall in love with each other,
    Trust each other...

Than betray each other,
    Break each other,
    Try to survive with out each other...

[ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:27 ]

"We accept the love we think we deserve."

Die cover met Taylor Swift vind ik echt mooi. ;x

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

weheartit schreef:
    Die cover met Taylor Swift vind ik echt mooi. ;x

Dankje! :3 maar ik heb em niet zelf gemaakt hoor, ik zou echt niet weten hoe zo iets moet xd

[ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:27 ]

"We accept the love we think we deserve."