• Ik heb het gevoel (weet niet waarom) dat ik vannacht dood ga,
    ik vind de dood zo eng. Wie heeft dat gevoel ook wel eens gehad?
    misschien stelt het mij wel een beetje gerust.:$


    Danza Kuduro

    Ja heb ik ook best wel vaak gehad ,maargoed je hoeft je er nu nog niet druk om te maken


    Life's a journey, not a destination

    sympathetic schreef:
    (...)
    ja ik snap
    ma ik wil nog zoveel doen voor ik dood ga xD
    en er zitten wat halfonmogelijke dingen tussen.


    Ja maar alsnog zou je er niet bang voor moeten zijn. Maak gewoon wat van iedere dag en zorg dat je hem leeft zoals je wil dat je hem leeft. Doe de dingen die je wil doen. Iedereen gaat dood, dus moet je het zo leuk mogelijk maken.

    'Don't wait for the right moment, make it the right moment.'

    - Klinkt misschien iets té optimistisch, maar dat is écht hoe ik het zie. Soms is het moeilijk, maar het is wel hetgeen waar ik naar streef.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar ik had dat altijd vroeger, voordat ik schoolreisje had ofso, voor iets leuks dacht ik altijd dat ik dood zou gaan. ;$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaaaa, ik heb dat ook vaak! dan ben echt echt zenuwachtig en verward enzo.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Saph schreef:
    Death seems like an awfully big adventure.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cumberbatch schreef:
    De dood op zich maakt me niet bang. Alleen de manier waarop jaagt me angst aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cumberbatch schreef:
    De dood op zich maakt me niet bang. Alleen de manier waarop jaagt me angst aan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.