Ik heb het gevoel (weet niet waarom) dat ik vannacht dood ga,
ik vind de dood zo eng. Wie heeft dat gevoel ook wel eens gehad?
misschien stelt het mij wel een beetje gerust.
Soms, maar op een andere manier.
Dan heb ik het gevoel dat geplande dingen niet zullen gebeuren zoals een vakantie, omdat ik het om een of andere reden gewoon niet kan voorstellen ofzo. & dan denk ik dat er iets gebeurd waardoor ik het ook echt niet zal meemaken.
Haal ik allemaal dingen in mn hoofd van vliegtuigongelukken enzo.
Maarja dan komen die geplande dingen toch uit .
Nothing to worry about!
omdat ik t gevoel heb dat het vannacht gaat gebeuren !
Tjaa, ik denk dat het niet slim is om later te gaan slapen
ik weet niet waarom, Als het later is ben ik altijd banger dus wil ik altijd vroeg gaan slapen
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
Tjaa, ik denk dat het niet slim is om later te gaan slapen
ik weet niet waarom, Als het later is ben ik altijd banger dus wil ik altijd vroeg gaan slapen
Vroeger voelde ik me altijd zenuwachtig voor ik ging slapen omdat ik bang was dat ik niet meer wakker zou worden :x
Maar ja, ik ben best bang voor de dood.
Ik weet niet echt, ik ben altijd al bang in het donker geweest en hoe later het word, hoe erger dat gevoel word. En dan lig ik ook nog een soort van 'te wachten' op de dood -dit klinkt vaag -
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
Ik weet niet echt, ik ben altijd al bang in het donker geweest en hoe later het word, hoe erger dat gevoel word. En dan lig ik ook nog een soort van 'te wachten' op de dood -dit klinkt vaag -
ja best wel vaag.
maarja ik ga niet kunnen slapen, ik moet mezelf wakker houden en gaan slapen als het licht isxD
Ik snap het ergens wel, maar je moet dit niet de overhand laten nemen. Mocht je doodgaan, dan krijg je vast een speciaal plekje in het Nirvana / de Hemel / het Hiernamaals.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!