Ik heb het gevoel (weet niet waarom) dat ik vannacht dood ga,
ik vind de dood zo eng. Wie heeft dat gevoel ook wel eens gehad?
misschien stelt het mij wel een beetje gerust.
Priemgetal schreef:
Ik snap het ergens wel, maar je moet dit niet de overhand laten nemen. Mocht je doodgaan, dan krijg je vast een speciaal plekje in het Nirvana / de Hemel / het Hiernamaals.
Kijk hiermee zou ik mezelf dus niet kunnen troosten, ik ben dan niet bang voor de dood, maar het idee dat er zoiets is heeft mij nooit vertrouwen kunnen bieden. Het enige wat mij troost bied is dat iédereen dood gaat, ook de meest goede mensen, dat het dan dus niet ontzettend verschrikkelijk zal zijn.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
Waarom ben je bang voor de dood?
Misschien heb je het gevoel omdat je bang bent, als je achterhaalt waarom je bang bent en die angst weg krijg, misschien heb je het gevoel dan ook niet meer.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Weet je, ik denk dat je moet leren bij de dag te leven. Leef iedere dag zoals je hem wil leven, dood is gewoon iets dat bij het leven hoort en iedereen moet dat een keer ondergaan. Dat zie je dan wel weer.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
Wandering schreef: Weet je, ik denk dat je moet leren bij de dag te leven. Leef iedere dag zoals je hem wil leven, dood is gewoon iets dat bij het leven hoort en iedereen moet dat een keer ondergaan. Dat zie je dan wel weer.
ja ik snap
ma ik wil nog zoveel doen voor ik dood ga
en er zitten wat halfonmogelijke dingen tussen.