• Doen jullie op school ook wat voor Serious Request?

    Bij ons moet bijna heel de school wat doen. Onze klas moet de week voor de kerstvakantie in elke kleine pauze iets verkopen zoals chips, snoep, chocola,cakejes, drinken etc..

    So, wat doen jullie op school?


    we danced all night to the best song ever.

    I dunno what it is, and i don't go to a school.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Op school gaan wij workshops ijzerbewerking geven. Het geld gaat naar SR.

    Wat ik thuis doe is dingen van de veiling halen, oa tickets voor Eurosonic-Noorderslag, en een knuffel van Ekdom. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    Op school gaan wij workshops ijzerbewerking geven. Het geld gaat naar SR.

    Wat ik thuis doe is dingen van de veiling halen, oa tickets voor Eurosonic-Noorderslag, en een knuffel van Ekdom. :9~


    Dat is wel leuk

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:57 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Nee, maar het is voor ons ook wel heel ver weg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dit jaar gaat het geld van de vaste actie naar alpe du west, volgens mij gaan wat mensen bij ons op school die fietsen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niks, volwassenenonderwijs..


    Bad decisions make good stories.

    Uitleg?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vanaf 5de jaar begint dat bij ons. Dus ik doe nog niks :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Vorig jaar deden wij mee met: 'Chocolade beats Malaria' kon je overal van de flesjes water kopen (die ze in de aula hadden laten staan waardoor je ze gratis kon pakken en hervullen met de watermachines die ze voor dat evenement geplaatst hadden in de kantine) en uiteindelijk heb ik nog wat geld gedoneerd. Maar zelf actie ondernemen? Nee, dat hoeven we niet.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wij doen een project voor Breath Care for Kids, dat is van Q-Music en we houden een dansmarathon waarvoor mensen zich laten sponsoren voor minimaal €15,- , degene die het meeste geld ophaalt mag mee naar Oekraïne, en ik hoop dat we veel geld ophalen. Ik heb zelf €80,- binnengehaald en de helft van mijn klas gaat niet eens. De andere helft heeft nét €15,-... Ik zou hulp waarderen als ik in de situatie van die straatkinderen in Oekraïne zou zitten en dus doe ik het.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niks, maar ik ga er waarschijnlijk wel heen met een vriendin
    Geven we dan wel wat geld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Taize schreef:
    Nee, maar het is voor ons ook wel heel ver weg.

    This. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij doen zelf een glazen huis actie en een lesmarathon.

    We moeten sponsoren zoeken en de 15 leerlingen die dan het meeste geld hebben opgehaalt mogen het glazen huis in. De rest van de school heeft een lesmarathon, wat inhoud dat we tot 13.00 les gewoon les hebben en de rest van de dag, tot 20.00, workshops e.d. hebben
    .


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik sms sowieso met alle mobiele telefoons in huis. (dat zijn er nogal wat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh, als iets voor het goede doel?
    Elk jaar + de leerkrachten moeten doen iets doen. Wij doen dat voor het glazen huis (thema: we do give a shit!)
    De eerste graad verkoopt chocomelk op de speelplaats + inzameling. (goal: 2000euro)
    De tweede graad: de (symbolische) actie te voet naar school + sponsering (meer dan 2700 euro opgehaald + gemiddeld meer dan 5km/leerling gestapt)
    derde graad: 'groene' markt + 1 dag werken voor het goede doel in een winkel
    leerkrachten: per 2 meer dan 40 euro ophalen (door bv. chocolade verkopen in klas, werken in het secetariaat,...)
    Als je weet dat wij met slechts 700 man zijn in onze school. Dit bovenste gedeelte is verplicht (dit jaar).
    Dan verzamelen we jaarlijk ook meer dan 20.000 euro in voor Damiaanactie - record: 29.000euro(vrijwilligers aan supermarkten, voetbalmatches, persoonlijk verkoop)
    Plus nog eens kleine inzamelactie voor Broederlijk Delen en een schrijf-ze-vrij-dag (amnesty int.)...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please