• Ja, soms vraag ik me af waarom ze voor dat vak hebben gekozen...

    Onze leraar Engels van vorig jaar had een keer zijn middelvinger naar een jongen bij ons in de klas opgestoken. De hele klas werd wild! o_O; En je leerde er serieus niets. Ja, woordjes, maar dat was zó weinig en zó makkelijk. Vorig jaar stond ik voor het leerwerk gemiddeld een 10. Zoiets kan toch niet kloppen? lol. Hij heeft ook nooit iets uitgelegd over grammatica. Eén keer, daarna zei hij gelijk 'Ach, ja dat mag je gelijk wel vergeten hoor.'
    Ik ben wel blij dat ik hem nu niet meer heb, hij was als persoon wel aardig, maar in de klas was het er altijd en zooitje...

    Hebben jullie ook van die leraren die soms wel hele vreemde acties en dergelijke hebben? Tell me! ^^

    Mijn titularis (mentor) is nogal vreemd, en dat is nogal licht uitgedrukt. En ik ben één van zijn lievelingetjes, waardoor hij me nogal vaak plaagt. Hij laat noagl vaak het kind in zich naar boven komen, laat ik het zo zeggen. Zo heb ik al achter hem aan gelopen in mijn lokaal nadat ie mijn pennenzak had gepakt. En hij heeft al eens een deel van mijn cursus opgegeten. Als ik alles moet zeggen, ben ik nog een tijdje bezig. :3

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:15 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is niet echt een goede leraar...

    De gymleraar die ik vorig jaar had zei altijd tegen mijn vriendinnen groepje: die stomme wijven of die kneusjes.

    Omdat wij allemaal een hekel hebben aan gym :S Gelukkig heb ik die gast niet meer. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In de tweede en derde, met Duits. Dat wijf is verschrikkelijk! O.O
    We leerde daar echt niks, ze legde niks uit, en kregen toetsen waarvan je denkt: "Dit is Chinees, geen Duits."
    Als iets haar niet aanstond werd je gelijk autistisch genoemd. Ik en nog een paar mensen werden ziek, zwak en misselijk genoemd.
    En ook dan had ik die iPod-oortjes over m'n shirt hangen, je weet wel, dat draadje onder je shirt en die twee dopjes komen die hoofdingang. Gaat dat wijf vragen of ik muziek luister, ik zeg nee, moet ik m'n iPod afgeven. O.O
    Ik heb daar serieus nooit hoger dan een vier gehaald, oké één keer een tien, maar dat was voor een gedicht van zes zinnen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Jaa, mijn nederlandse leraar, die is zo gek als een deur, maar als puntje bij paaltje komt is het toch wel een erg goede leraar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn mentor/economie leraar gisteren & vandaag nog. Eerst vet boos op me afkomen en met een heel ernstig gezicht zeggen dat hij een mentorgesprek met me wil, en vervolgens bij dat gesprek dan alleen maar positieve dingen zeggen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een woord: Toppers


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had één keer echt een vreselijke leerkracht voor techniek. Hij was geweldig om bezig te zien, maar van les geven wist hij niets. Hij vertelde heel de tijd over zijn kleinzoon en af en toe gaf hij iets van leerstof, maar als we dan een vraag stelden werd hij kwaad omdat hij het antwoord niet wist.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zo erg zou ik dat anders niet vinden hoor, geef mij maar zo'n leraar. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn leerkracht heeft is een keer een stift naar een leerling gegooid en hij noemde een leerling ook een keer een idioot.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wij hadden in de eerste wel een aparte Engels docente. We keken echt altijd films en het enige wat we dat jaar geleerd hebben is de Present simple en wat woordjes. Was wel heel erg gezellig altijd, als je ook maar even over haar huisdieren begon hadden we voor de rest geen les meer. Maar ik doe dus tweetalig, dus we hadden echt een gigantische achterstand op de andere klassen. In de eerste (met haar) stond ik dus ook een 9. Maar toen ik uiteindelijk een nieuwe, goede leraar kreeg stond ik met heel hard werken net een 6. Thank god we got him after first grade, if we didn't we would have had a huge problem.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    We hebben een vervanger voor godsdienst. De ene kant van de klas -waar ik bij zit- heeft hij meteen straf als ze een woord zeggen. Aan de andere kant heeft nog niemand straf gekregen, terwijl een meisje de hele tijd praat tegen een meisje die achter haar zit.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.