• RObert Pattinson en Kristen STewart hebben een huis gekocht in Notting Hill ofzo. Wow echt groot. Als je op de link drukt krijg je foto's
    Klik Klik


    BEn je jaloers dat je daar niet woont??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhea schreef:
    Het ziet er echt heel kil en ongezellig uit. Eerlijk gezegd ben ik niet echt jaloers.


    Dit. Het is iets wat je in tijdschriften ziet, maar het heeft echt geen huiselijke sfeer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh god, wat ziet het daar er strak uit. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Buddy schreef:
    (...)

    Inderdaad, talentloze want Kristen heeft geen talent.

    You have my respect, sista.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hale schreef:
    (...)

    En dan?

    Ga me niet verbeteren op mijn spelling.

    Oh nee? Dat heb je in ieder geval wel hard nodig.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ugh. Dat zo'n talentloze domme mensen zoiets kunnen krijgen demotiveert mij echt.
    Wat zal ik daar eens op zeggen zonder dat heel quizlet mij zo direct haat. Irritante hollywood sterren moeten er ook zijn, anders zie je het verschil niet meer tussen goede en minder goede (ofterwijl slechte -mijn mening-) acteurs en welke gewaardeerde en gerespecteerde A acteurs spelen nou in chickflicks, niemand natuurlijk. En zonder Rob 'shiny' Pats (of Tayler Lautner, Kristen Steward) zouden er niet zulke films zijn.

    én.. geld maakt niet gelukkig. En zo'n groot huis ook niet als je hele privé leven op straat ligt. Dan kun je nog zo groot wonen en nog zoveel geld hebben, maar gelukkig wordt uiteindelijk niemand ervan.

    En als talentloze domme mensen al zoiets kunnen krijgen, kun je nagaan wat jij allemaal wel niet kunt krijgen! (cool) Dus.. (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoef niet zo'n groot huis.. Nog meer om schoon te maken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JaiRy schreef:
    Mensen met veel geld kunnen het breed hebben.

    Persoonlijk hoef ik geen groot huis, gewoon een normaal huis met 4 slaapkamers en een badkamer is genoeg voor mij (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Persoonlijk geef ik geen fuck om Twilight. Ik vind dat huis trouwens niet eens mooi. Veel te kil en veel te strak. Strak is op zich wel mooi, maar te strak niet. Dus nee. Ik ben niet jaloers.


    26 - 02 - '16

    mylovestom schreef:
    aaahh i like <333
    echt precies mijn smaak ook hahaa
    omd ik ben ook zoo jaloers op kristen heaa:O


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Woodcroft schreef:
    Dayumn.
    Komt vast goed van pas dat ze zo'n groot bed hebben.(joehoe) /referring to scene in Breaking Dawn.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hale schreef:
    (...)

    En dan?

    Ga me niet verbeteren op mijn spelling.


    Niemand in je ghetto zal het doen, dus doen wij dat maar. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    MeSwag schreef:
    She may have a big house and a hot guy, but still she looks totally stoned.

    Agreed XD
    Ik ben echt gek op Twilight, maar dan toch echt wel de boeken. Een groot deel van het acteerwerk vind ik persoonlijk nogal prut.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    LaJoie schreef:
    SICK.
    Maar ik ben toch niet jaloers. :p

    Ridder schreef:
    Waarom wilt iedereen zo'n fucking groot huis? Ik zou het echt niks vinden. Ben veelste bang dat er dan ergens een inbreker/moordernaar is.


    Ik zou ook bang zijn voor inbrekers enz.
    Maar waarom zo'n groot huis voor z'n 2 tjes? Misschien hebben ze ruimte nodig om elkaar te ontlopen. Voor mij is een klein huisje veel gezelliger dan zo'n groot huis.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Captain schreef:
    Ugh. Dat zo'n talentloze domme mensen zoiets kunnen krijgen demotiveert mij echt.

    Stiekem moest ik hier om lachen.

    Voor mij zou een klein appartementje al genoeg zijn.


    Cool, neat, swell -Cry