• Ja, het is niet normaal meer. Ik loop best veel achter met biologie, economie en m&o en dan heb ik mijn profielwerkstuk voor het grootste gedeelte gelukkig al af, anders zou ik het nog veel drukker hebben. En ik vind dit dus zo'n groot probleem omdat ik echt niet niks doe eraan, thuis. Integendeel.. Het is gewoon te veel.

Wie zit er ook in Havo 5 en is het voor jou ook veel te veel wat je moet doen voor school?

Edit; vergeten te vermelden dat de meeste van mijn jaargenoten nog veel meer achterlopen dan ik. Ik ben dus niet de enige.

[ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 17:59 ]

Ik had hetzelfde in 5 HAVO. Alleen vind ik achteraf gezien meevallen als ik kijk naar hoe hard ik nu moet werken om mijn opleiding te halen.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Vwo 5, ik heb het wel druk, omdat ik over twee weken proefwerkweek heb en wat onvoldoendes sta. Succes!

Travel far enough, you'll meet yourself

[ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 23:04 ]

Vaticano schreef:
    helloooo,

ja, ik ook zit in VWO 6 en heb het druk.

advies? hmm.... ik ben in ieder geval jaloers op je, want mijn profielwerkstuk is verre van af. (: in ieder geval zou ik je aanraden om (als je die hebt) de studiewijzers zo goed mogelijk te volgen en opdrachten voor school in je tussenuren te doen (als je die hebt). Veel 'als', maar meer kan ik er ook niet van maken voor je... ik hoop voor je dat je snel weer lekker aan je hw zit, hahahaha.

nouja, in ieder geval slagen dus!

x

Ja dat doe ik al, zelfs uren om mijn eigen lessen heen zit ik op school te werken. Maar bedankt en jij veel succes met je pws!