• Ik voel me ongelofelijk schuldig. Nadat het uit ging met mijn nu ex vriend is er een jongen geweest die me opnieuw hoop insprak, dat zei dat ik prachtig was, dat mijn ex een idioot was en mij niet waard was en hij was zo ongelofelijk lief voor mij. Ik kon hem al een tijdje maar we hebben een keer elkaar gezien en dat was toen we elkaar onmoette op een festival en we praten alleen via de Facebook chat.

    Nou, ik ben al een aantal dagen elke dag met hem aan het praten en hij is super lief maar hij is tegelijkertijd ook weer "stout". Hij vraagt steeds of ik hem een kusje geef als hij pijn heeft enzo. Onze vaders werken samen en ik kan het super met zijn familie vinden. Hij noemt me lieverd, hij heeft mijn nummer, vraagt wanneer ik langs kom en flirt met mij. Niet dat ik dat erg vind, maar nu komt het.

    Ik geloof dat hij een beetje een "crush" op mij heeft gekregen. Want hij stuurde me net een berichtje voordat ik offline ging wat ik van hem dacht. En ik wil hem geen pijn doen en zeggen dat ik niets voor hem voel. Want hij is een super lieve jongen maar hij is twee jaar jonger dan mij en ik voel ook totaal niets voor hem.

    En nu weet ik niet wat ik erop moet antwoorden, want ik wil hem echt geen pijn doen... Ik voel me nu best een bitch. Iemand die misschien weet wat ik kan zeggen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 0:28 ]

    De waarheid, dat moet je zeggen. Beter nu dan later, want hoe langer je hem hoop geeft hoe moeilijker het voor hem EN voor jou word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    De waarheid, dat moet je zeggen. Beter nu dan later, want hoe langer je hem hoop geeft hoe moeilijker het voor hem EN voor jou wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eerlijk zijn.. De waarheid komt altijd uit en dan is het vaak te laat.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gewoon eerlijk zeggen, anders doe je hem uiteindelijk alleen maar meer pijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat klinkt inderdaad alsof hij een crush op je heeft. Probeer zo eerlijk mogelijk te zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DarkSavior schreef:
    De waarheid, dat moet je zeggen. Beter nu dan later, want hoe langer je hem hoop geeft hoe moeilijker het voor hem EN voor jou wordt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hmm, gewoon zeggen dat je niet hetzelfde voelt voor hem, als hij voor jou voelt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reassurance schreef:
    Gewoon eerlijk zeggen, anders doe je hem uiteindelijk alleen maar meer pijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gewoon zeggen.
    Laatst is iemand ook eerlijk tegen mij geweest over zoiets,
    Omdat we gezoent hadden en hij bang was dat ik er misschien meer van verwachtte, en toen heeft hij ook heel eerlijk gezegt van dat hij me dan teleur zou moeten stellen. Nou kende ik hem niet goed, en was ik ook niet verliefd op hem , maar ik dacht altijd dat als iemand me zou afwijzen ik me echt rot zou voelen, maar ik was juist heel blij dat hij eerlijk tegen me was. Ik voelde me helemaal niet kut, of onzeker. het doet veel meer pijn als iemand je iets anders laat geloven ,zelfs al is het omdat je diegene niet wil kwetsen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.